| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Project Logs Casemod in Progress? Show hier je vorderingen en tegenslagen. Complimentjes en suggesties zijn uiteraard ook welkom. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #31 (permalink) |
| Geregistreerd: 16 oktober 2005 Locatie: Rijssen
| Update 3 (17-12) Weer een update. het wachten was op een goeie camera. ![]() Allereerst het LCD van Thadeez ![]() ![]() De bovenkap v.d kast waarop de andere kast staat met het LCD ![]() Close up ![]() Hier de 3 lagen van totaal 1cm (3mm plexi + 4mm MDF + 3mm plexi) Wordt verlicht doormiddel van de talloze led's ![]() ![]() Hier het moederbord. Deze is gemonteerd op een 3mm plexi plaat met daarop een plaat MDF. ![]() Is hier beter te zien ![]() ![]() Een meter weerstand voor de led's. (ik zoek nog weerstandjes van een aantal waarden, iemand ?) ![]() Een aantal drukknopjes voor de led's/ccfl's/fan's ![]() De voeding ![]() Zo gaat het front worden, om de aa/uit knop wil ik nog een verlicht randje ![]() De achterkant van de case Div. aansluitingen moet nog gemaakt worden.
__________________ A.k.A Jelte,89 Machinaal houtbewerker I am a Great Worklog Contestant and so are you... |
| | |
| | #32 (permalink) |
| Ik had ook nog een vraag over die knopjes, ze hebben namelijk 4 polen, maar hoe aan te sluiten op de led's geen idee. iemand ?
__________________ A.k.A Jelte,89 Machinaal houtbewerker I am a Great Worklog Contestant and so are you... |
| | |
| | #34 (permalink) |
| Ik zie géén A Ze hebben alleen aa/uit functie, 1 keer drukken aan nog een keer uit, Ik heb overigens wel verstand van elektronica ![]()
| | |
| | #36 (permalink) |
| nee ik bedoel de knopjes op de afbeelding 2 post hierboven
| | |
| | #37 (permalink) |
| Geregistreerd: 5 oktober 2005
| http://jelte.lifecrime.nl/CiP%20lian...2643resize.jpg Die toch ? geen idee waar die extra pins voor zijn ![]() |
| | |
| | #40 (permalink) |
| Geregistreerd: 5 juni 2004 Locatie: Leeuwarden
| Heel simpel hoe die knopjes werken. Maakcontact: gekruisd aansluiten, bv links boven en rechts onder. Verbreekcontact: zijdelinks aansluiten, bv links boven en links onder. Maar wel even doormeten met de Fluke voor de zekerheid. Dit zijn terugverende maak - verbreekschakelaars, als je wil dat je lichtjes branden dan moet je de knopjes ingedrukt houden. Maar door 12V relais te gebruiken kan je dat probleem oplossen.
__________________ Warning , keyboard not found. Press Enter to continue. |
| | |
| | #41 (permalink) |
| Nou dat was niet echt de bedoeling om een relais te gebruiken, Het is voor winamp control via de compoort, Het klopte idd dat ik led's in had gevuld ![]()
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| [CiP] Mp3plex (Update:06-10-'05 -- Update) | slowtim | Casemod Project Logs | 13 | 6-10-2005 16:17 |
| Lian Li with Extreme Heatkiller Deel 2. update 16-05 | Juggernaught | Casemod Junkies | 211 | 11-06-2005 12:11 |
| [CIP] Lian Li with Extreme Heatkiller. Last update 20-02 | Ediejo2 | Casemod Project Logs | 512 | 21-02-2005 11:04 |
| [CIP] the Green Lian-Li [Update 15-07-04] | Freaky CaSeMoD ! | Casemod Project Logs | 83 | 16-07-2004 12:29 |
| Lian Li update | AsEeL | Casemod Junkies | 8 | 24-03-2004 23:21 |