| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Project Logs Casemod in Progress? Show hier je vorderingen en tegenslagen. Complimentjes en suggesties zijn uiteraard ook welkom. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #121 (permalink) | |
| Geregistreerd: 18 januari 2005 Locatie: Nijmegen
| Nice job! Citaat:
?Over dat met die rubber hamer, met een blok hout kun je de kracht vaak beter spreiden. Dus je kunt dan in een keer alles buigen. Met een gewone hamer sla je inderdaad alles kapot :P . | |
| | |
| | #122 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 1 april 2005 Locatie: Hengelo
| Citaat:
![]()
__________________ Volg onze unieke modding contest, de BeP Modding Trophy! | ||
| | |
| | #124 (permalink) |
| Geregistreerd: 26 juli 2006 Locatie: Culemborg
| Hier in de buurt heeft een zaakje Alu met brandschade (dwz, schuurpapiertje erover en je ziet het niet meer) voor €25 per plaat.. (1*2m) Is ook 1mm dik geloof ik... Dus als er iemand in de buurt van gelderland zuidwest woont, het is een tip. ![]() |
| | |
| | #126 (permalink) | ||
| Citaat:
Citaat:
![]()
__________________ Volg onze unieke modding contest, de BeP Modding Trophy! | ||
| | |
| | #127 (permalink) |
| Niet echt een update, maar toch het posten waard. Ik ben bezig geweest met het ontwerp voor de fangrill aan de binnenkant. Het alu gedeelte wat ik gebogen hebt wordt bewerkt, en er komt een plaat plexi overheen. Het alu heeft dan de volgende vorm: ![]() Het plexi gedeelte heeft deze vorm: ![]() Totaal komt het er dan globaal zo uit te zien: ![]() Vertel me wat jullie ervan vinden, misschien dat er nog wat aanpassingen aan gedaan kunnen om het mooier te maken ![]()
__________________ Volg onze unieke modding contest, de BeP Modding Trophy! |
| | |
| | #132 (permalink) |
| Moderator Geregistreerd: 17 mei 2006 Locatie: Heemskerk
| Ik vind die 2e vetter... btw: Laten we het houden op een 'Fangrill look-a-like' ![]()
__________________ Silenth-Hardware.nl - Voor de stille PC's! |
| | |
| | #133 (permalink) |
| Als je je vingers in de fan krijgt leer je het mooi af om met je tengels in mijn pc te zitten Het zit aan de binnenkant, dus het is bij normaal gebruik niet gevaarlijk. Ik vind het ontwerp van GC_Vos trouwens ook wel mooi, dus waarschijnlijk ga ik het ontwerp aanpassen. Iedereen bedankt voor de input ![]()
__________________ Volg onze unieke modding contest, de BeP Modding Trophy! |
| | |
| | #134 (permalink) | |
| Voordeelverpakking Geregistreerd: 3 december 2005 Locatie: 51.9713252344, 6.2950180024
| Citaat:
__________________ Comming soon to your local ISP. VOORDEELVERPAKKING.NL | |
| | |
| | #135 (permalink) | ||
| Citaat:
![]()
| | |