| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Project Logs Casemod in Progress? Show hier je vorderingen en tegenslagen. Complimentjes en suggesties zijn uiteraard ook welkom. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #272 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 april 2005 Locatie: Hengelo
| Een paar dagen verder, ik ben druk bezig geweest met het bewerken van het logo. Alle reacties zijn bekeken en overwogen, daarvoor dank De rechter pagina had ik al, de linker is er deze week bijgekomen. Zoals je ziet was vooral de B lastig ![]() Het oude logo met de achthoekige O zag er zo uit: ![]() De meningen waren verdeeld over de zeshoekige of achthoekige O, en ik wist zelf ook niet goed welke er beter bij zou passen. Daarom heb ik de C en de N maar aangepast aan de O De U is aangepast om de C minder ruimte in te laten nemen. De B is losgemaakt van de E om het niet meer op een R te laten lijken. De E's zijn aangepast, het middelste pootje is langer zodat het nu meer op een E dan op een F lijkt De O heb ik versmald en ook aan de bovenkant losgemaakt. Zoals je ziet is de N nu redelijk normaal, met een apart dingetje ernaast. ![]() Hier ben ik echt een stuk tevredener mee Nu is het alleen nog even een kwestie van de goede afmetingen invoeren en het geheel met maten vastzetten.
__________________ Volg onze unieke modding contest, de BeP Modding Trophy! Laatst gewijzigd door brinkdinges : 18-04-2008 om 20:12. |
| | |
| | #275 (permalink) | |
| Citaat:
Dus alsnog een custom N:![]() Dat de C nu op een G lijkt kan ik enigsinds inkomen, maar heel erg bang ben ik er niet voor ![]()
__________________ Volg onze unieke modding contest, de BeP Modding Trophy! | |
| | |
| | #277 (permalink) |
| Zou nog kunnen idd, ik zie wel even ![]()
__________________ Volg onze unieke modding contest, de BeP Modding Trophy! |
| | |
| | #281 (permalink) | ||
| Citaat:
Citaat:
![]()
__________________ Volg onze unieke modding contest, de BeP Modding Trophy! | ||
| | |
| | #283 (permalink) | |
| Citaat:
Update 39 Vorige keer was het vooral ontwerpwerk, deze keer is er weer eens wat gedaan in de echte wereld De linkerkant was in een van de vorige updates al zo goed als klaar, dus we gaan nu weer naar de rechterkant. Die zag er al zo uit:In het bovenste gat zat al een hoekprofiel, bij uitzondering van aluminium in plaats van staal. Voor de onderste window heb ik dit stalen profiel, nu eindelijk ontdaan van lasrupsen en gaten dichtgeplamuurd: De onderste wordt echter maar een simpel window, het bovenste deel is het leukste In de kast komt de radiator, en daarvoor had ik al een mooie handgemaakte grill:Van de achterkant ziet hij er zo uit: Om de grill passend te maken in de kast moesten er echter nog een paar lamellen aangepast worden. Hier zie je dat ik er een paar hoekjes uitgezaagd heb: Passend gemaakt ziet het er vet uit En nog een arty foto Hier zie je weer de achterkant, met een closeup van de bijgewerkte hoekjes: Om de afdekplaat te monteren moesten er nog een paar stukjes uitgezaagd worden. Hier vallen de dopmoeren in, en de bovenkant van de dopmoeren valt straks precies gelijk met de bovenkant van de afdekplaat, precies zoals in het het ontwerp Toen was het tijd om de lamellen van hun tape te ontdoen, eerst maar eens losmaken van de draadstangen: De eerste gedaan Al flink wat aceton later: En hoe vinden jullie mijn plexi radgrill? Als je hem van deze kant bekijkt, ziet de weerspiegeling van de afstandsbusjes er toch anders uit: Ondanks dat het alu niet behandeld is door mij, weerspiegelt het toch flink De behuizing hiervoor heb ik al gespoten, en het geheel wil ik zo snel mogelijk kunnen showen. Tot die tijd mogen jullie posten ![]()
__________________ Volg onze unieke modding contest, de BeP Modding Trophy! | |
| | |