| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Project Logs Casemod in Progress? Show hier je vorderingen en tegenslagen. Complimentjes en suggesties zijn uiteraard ook welkom. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #153 (permalink) | ||
| Moderator Geregistreerd: 21 augustus 2003 Locatie: Voerendaal
| Citaat:
![]()
__________________ Dat ga ik eens aan de binnenkant van m'n ogen bekijken... M'n -ex- Scheurijzer... | ||
| | |
| | #155 (permalink) | ||||
| Geregistreerd: 1 april 2005 Locatie: Hengelo
| Citaat:
Het drukte de pret wel even moet ik zeggen, dan zit je tegen zo'n aangebakken ding aan te kijken. Maar we gaan weer gewoon doorCitaat:
Citaat:
Citaat:
![]()
__________________ Volg onze unieke modding contest, de BeP Modding Trophy! | ||||
| | |
| | #156 (permalink) | |
| Citaat:
[/quote]Ze mocht ook alleen weg als de nieuwe rechtmatige eigenaar haar goed verzorgd hoor! ![]() Alutite schijnt best goed spul te zijn. Heb het vaker op (bromfiets)beurzen gezien. Heb zelfs een poging mogen wagen om de verbinding te vernielen, met een hamer etc. Behoorlijk stevige constructies kan je daar mee maken volgens mij... Google maar eens ![]()
__________________ Dat ga ik eens aan de binnenkant van m'n ogen bekijken... M'n -ex- Scheurijzer... | |
| | |
| | #157 (permalink) | |||
| Citaat:
Is alleen vrij prijzig. Op GoT bood iemand nog aan om het verder te lassen, maar ik weet niet of ik dat aan durf ![]()
__________________ Volg onze unieke modding contest, de BeP Modding Trophy! | |||
| | |
| | #158 (permalink) |
| Geregistreerd: 16 januari 2006 Locatie: Schoonoord
| Als je nou de nieuwe behuizing voordat je het laat lassen in warm water met gootsteenonstopper legt? Dan kan je met een borstel zo de oxidatielaag eraf krijgen. Mischien dat het dan wel te lassen is? ![]() |
| | |
| | #159 (permalink) |
| Alutite was niet goedkoop dacht ik nee. M'n oom heeft nog een stukje liggen, moet nog 't nog altijd zelf eens gaan ervaren. Maaar als je zag hoe het werkte, hoe stevig het was. Erg frappant spul! Kijk evt. even op de site of ze niet in de regio van jouw komen staan op een of andere beurs. Anders kan je evt contact met ze opnemen...
__________________ Dat ga ik eens aan de binnenkant van m'n ogen bekijken... M'n -ex- Scheurijzer... |
| | |
| | #160 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 februari 2007 Locatie: Middelburg
| Ziet er goed uit in het geheel..het is al vaak gezegd, maar jammer van dat verbrand laswerk...Ik heb nog wel een vraagje: zit je cpu socket niet onder die plaat waar de fannetjes vopor het rad. in zitten..
__________________ Asus P5W DH Deluxe, Intel Dual-Core ® 3.0 Ghz, 2GB Corsair, XION II |Crysis! |
| | |
| | #161 (permalink) | |||
| Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]()
__________________ Volg onze unieke modding contest, de BeP Modding Trophy! | |||
| | |
| | #162 (permalink) |
| Niet echt een update voor m'n log, maar meer gewoon van wat ik gemaakt heb Een tijd geleden vond ik dat het tijd was voor een klein projectje tussendoor. Ik had een paar goede ideeën voor een reservoir, dus die heb ik uitgewerkt. Ik was eerst van plan om het gehele proces te laten zien, maar nu doe ik toch alleen het resultaat :P De plaatjes wijzen zich wel vanzelf neem ik aan. ![]() Het geheel is ondertussen lekdicht Er zaten wat kleine lekken in, omdat de plexi-lijm erg snel vervloog. Ik heb nog geen bestemming voor het reservoir, ik denk dat hij wel de verkoop in gaat. Hij past namelijk totaal niet bij mijn casemod :P
__________________ Volg onze unieke modding contest, de BeP Modding Trophy! |
| | |
| | #163 (permalink) |
| Geregistreerd: 10 april 2007 Locatie: Hellevoetsluis
| Mooi bedacht, Mooi gemaakt jammer dat hijniet in je case past :P
__________________ [CIP] Air-Intake |
| | |
| | #165 (permalink) | |
| Citaat:
![]()
__________________ Volg onze unieke modding contest, de BeP Modding Trophy! | |