| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Project Logs Casemod in Progress? Show hier je vorderingen en tegenslagen. Complimentjes en suggesties zijn uiteraard ook welkom. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #121 (permalink) |
| Geregistreerd: 21 februari 2006 Locatie: Nunspeet
| OK... maar msi is niet zo betrouwbaar, dus beter niet weer kopen En meestal overleeft een pc 't wel als de waterkoeling lekt, op waterkoelingforum zijn er wel topics/posts waarin ze zeggen dat soms pc behoorlijke tijden met lekkende waterkoelingen nog in leven blijven ![]() |
| | |
| | #122 (permalink) | |
| Geregistreerd: 25 september 2005 Locatie: Wolvertem, België
| Citaat:
| |
| | |
| | #123 (permalink) |
| ![]() ![]() De watercooling ging eruit. Nu had ik geen vijsjes meer van m'n fanhouder, dus heb ik de vijsjes moeten afzagen op de juiste lengte en zo de houder bevestigen. Nick heeft de Zalman dan gemonteerd. ![]() Nick Hier zie je dus de Zalman en de 6600gt. ![]() En de gelukkige eigenaar, m'n broer dus :P :/ ![]() EDIT: bijna vergeten! ![]() 2x 512mb Kingston ValueRam in Akasa-HSP's. |
| | |
| | #125 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 februari 2006 Locatie: Eindhoven
| Mooi strak, simpel gehouden aan de buitenkant. Die zilveren knopjes geven net even iets een contrast, erg cool. En die cd la dat geeft em net ff iets extra's, ik had die alleen ook zilver gemaakt (handvat bedeol ik dus) maar verder een erg mooi resultaat! |
| | |
| | #126 (permalink) | |
| Citaat:
ps: weet iemand waar ik een grote sticker van een smurf ofzo kan kopen? Grtz | |
| | |
| | #127 (permalink) |
| Geregistreerd: 5 juni 2005 Locatie: Klein Paries
| Ik moet toegeven dat ik hem in het begin niet veel potentie vond hebben, maar ik vind het nu, nu ik een totaalshot zie, een echte goede mod. Mijn complimenten, hij is echt zeer strak! ![]()
__________________ Blunt-O-Clock! Boy! |
| | |
| | #130 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 februari 2006 Locatie: Eindhoven
| Ziet er netjes uit. Wat heb je gebruikt om dat logo eruit te halen? Ik had een gelijksoortig materiaal en ben met vanalles aan het prutsen geweest. Ben uiteindelijk geëindigd met een dremel met een slijpsteen erin om de randen mooi te maken. |
| | |
| | #133 (permalink) |
| Ik zweer op mijn communiezieltje dat ik het met een figuurzaag heb gedaan en dat ging lekker vlot hoor... Nu ga ik nog eentje maken voor de achterkant van de fan, maar dan uit acryl. Ben wel nog aan het zoeken wat ik daar van kan maken ![]() |
| | |
| | #135 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Dat kun je ook verkeerd opvatten .
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| [CIP]Tribal Fury [Updated 25/05] | Gekalseendeur | Casemod Project Logs | 19 | 26-05-2006 19:19 |
| [C1P]1nFiNiTe[C1P]UPDATED | GameFreak | Casemod Project Logs | 28 | 21-04-2006 08:51 |