| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Project Logs Casemod in Progress? Show hier je vorderingen en tegenslagen. Complimentjes en suggesties zijn uiteraard ook welkom. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #76 (permalink) |
| Geregistreerd: 24 september 2005
| Ik vind het een zeer geslaagde mod geworden, vooral de kleuren combinatie is top. Ik denk dat deze wel eens heel goed zou kunnen gaan winnen! ![]() Daarmee doel ik op de ACRyan casemod competitie.
__________________ I am a Great Worklog Contestant and so are you... |
| | |
| | #78 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 september 2005 Locatie: Wolvertem, België
| Het plamuur van m'n blowhole was al een tijdje gescheurd, en nu vond ik het welletjes! 'k Heb het terug gelijkgeschuurd en 't is nu aan 't drogen maar m'n verf is op :/ Binnenkort nog de ccfl's wat ordenen, wat ledjes inbouwen en dan is ie af ![]() En dan beginnen we aan de Aopen H450b ![]() |
| | |
| | #81 (permalink) | |
| Citaat:
BEDANKT! Wel een beetje raar hé, 'k heb daar misschien een post of 3 in gedaan... Goed nieuws btw: 'k ben vandaag een nieuwe oplader voor m'n fototoestel gaan bestellen. Met wat geluk kan ik binnen een weekje of 2 wat nieuwe pics posten! Er is namelijk nogal wat veranderd aan de case.... | |
| | |
| | #82 (permalink) |
| Geregistreerd: 24 september 2005
| Gefeliciteerd maat! ![]()
__________________ I am a Great Worklog Contestant and so are you... |
| | |
| | #83 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 december 2005
| hehe..yepp grats indeed .. It's not about the amount of posts you make... It's pretty random how we decide :P... Though it is nice to have some posts of value though . ( +1 doesnt count :P).Good work on the mod - more in-work pictures !Cheers Mike www.acryan.com |
| | |
| | #84 (permalink) |
| Binnekort: WATERCOOLING [meer dan waarschijnlijk] :P 120mm Xilence Pro Fan XPF 120L blue light Alphacool Radiator NexXxoS Xtreme II 3 Eheim AGB Station 1000 PUR Schlauch 10/8mm UV blau 1m Legris-Anschluss gerade 1/4 Zoll auf 10/8mm Tec-Protect 1 Liter Gebrauchsfertig UV-blau Zalman ZM-GWB2 VGA Wasserkühler universal Alphacool NexXxoS HP Pro Sockel 478 (Vierloch) |
| | |
| | #88 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 augustus 2005
| zer mooi! :P bling bling I love mirrors! ![]()
__________________ soon... H2O-29 http://www.casejunkies.com/forum/ima...s/smilie_8.gif**BLING**http://www.casejunkies.com/forum/ima...s/smilie_8.gif |
| | |
| | #89 (permalink) |
| Er zijn wat problemen met de frontpagina van dit topic blijkbaar, ik ga hier verder... ![]() ![]() Ondertussen werden de zichtbare delen v/d kast voorzien van een zwarte laag verf. ![]() Dit MeshX-plaatje moet de gaten waar vroeger de 40mm fan's zaten wat verbergen. ![]() Mijn 'gemodde' werktafel ![]() De bovenkant... ![]() Het front, dat nu uit 1 deel bestaat. Alle oneffenheden zijn weggeplamuurd. ![]() De zijkant, voor de gezelligheid even verkl**t door mijn fototoestel. ![]() Waarvoor zou dit toch dienen? ![]() :lol: Fantastisch dremel-werk :P ![]() De vervangkast... ![]() Sinds de bezittingen van bepaalde forumgasten sterk in vraag worden gesteld, toon ik hierbij aan dat ik dus wel degelijk een WC heb :P ![]() Grakablokskeeuh ![]() CPU-blokske ![]() UV-water ![]() Grtzz... |
| | |
| | #90 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 november 2004
| Ik ben de eerste om mijn gal hierop te spuwen Je hoeft niet te paniekeren hoor, ik vind dit een top-prestatie ![]() Je front is mooi effen gekomen en je paintjob vind ik ook wel goed gelukt(ook al is blauw niet mijn favoriete kleur, maar wat wil je van iemand met een premod kast )Succes verder, en hopelijk haal je de deadline ![]()
__________________ O ja, hij is terug |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| [CIP]Tribal Fury [Updated 25/05] | Gekalseendeur | Casemod Project Logs | 19 | 26-05-2006 19:19 |
| [C1P]1nFiNiTe[C1P]UPDATED | GameFreak | Casemod Project Logs | 28 | 21-04-2006 08:51 |