| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Project Logs Casemod in Progress? Show hier je vorderingen en tegenslagen. Complimentjes en suggesties zijn uiteraard ook welkom. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #47 (permalink) |
| Geregistreerd: 26 oktober 2003 Locatie: Ergens achter mijn pc..
| Mooie mod!, En kvind hem zeker zo mooi nu ik zie dat m'n pakketes met casebadges toch nog aankomen :d . Ik vind die van "I made this" wel toepasselijk hier moet ik zeggen.Greetz... Foxie aka bibawa aka Steve :d
__________________ Pcmodders |
| | |
| | #52 (permalink) |
| Geregistreerd: 4 juni 2004 Locatie: Leeuwarden
| Yow, yow, yow (Ben gewoon blij vandaag)Ik heb het idee dat er wat mist bij je Front Intake. Het kleine dingetje wat het doet, snap je. Maar verder gaat het goed zie, ga zo door ben benieuwd naar je volgende update.
__________________ Warning , keyboard not found. Press Enter to continue. |
| | |
| | #54 (permalink) |
| Ja bijvoorbeeld. Of iets met plexi en ledjes. Een soort fangril of kleine raampjes in de buis van je intake van 1cm breed helemaal in het rond. Snap je.
__________________ Warning , keyboard not found. Press Enter to continue. |
| | |
| | #57 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 november 2003 Locatie: 127.0.0.1
| Ik zou die 2 60mm fannetjes weghalen bij je mobotray, daar een stukje gaat voorzetten, en in je zijpaneel een 80mm of 120mm dan zetten op 7V. Is je herrie gelijk mee opgelost.
__________________ eXistenZ Mk.1: 80% | eXistenZ Mk.2: 30% | eXhost.nl |
| | |
| | #58 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 maart 2003 Locatie: Nispen
| Kleind dingetje nog, als je je case toch nog opnieuw wil spuiten zou ik in het front het vierkantje voor een casebadge ook ff dichtwerken ![]() Wel zo strak ![]() Zit je gelijk ook niet meer vast aan de plaats van je toekomstige badge ![]()
__________________ Cmodding ruled |
| | |
| | #59 (permalink) | |
| Citaat:
Drie LED's parallel door verbinden kan wel denk ik, maar dan zullen de LED's minder vel gaan branden omdat de stroom verdeeld wordt over drie LED's. De spanning blijft het zelde. Je kan de LED's ook een de 5V hangen met een weerstand ervoor anders vikt je LED door. Dan brand de LED wel helder. Je laat dan je LED schakelen door een Transistor (BC547). Dit gaat als volgt. Het HDD signaal hang je aan de Basis van de BC547. De 5V hang je aan de Collector van de BC547. De weerstand hang je aan de Emitter van de BC547. De led hang je aan de weerstand. Mocht je het niet helemaal snappen stuur me dan even een PM dan maak ik een aansluitschema voor je. Of je lokale elektronicawinkel even vragen hoe het moet.
__________________ Warning , keyboard not found. Press Enter to continue. | |
| | |
| | #60 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 25 januari 2003 Locatie: Hillywood
| Citaat:
![]()
__________________ Dus... | ||
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| [CIP]Tribal Fury [Updated 25/05] | Gekalseendeur | Casemod Project Logs | 19 | 26-05-2006 18:19 |
| [C1P]1nFiNiTe[C1P]UPDATED | GameFreak | Casemod Project Logs | 28 | 21-04-2006 07:51 |