| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Project Logs Casemod in Progress? Show hier je vorderingen en tegenslagen. Complimentjes en suggesties zijn uiteraard ook welkom. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #34 (permalink) | |
| Geregistreerd: 25 september 2005 Locatie: Wolvertem, België
| Citaat:
![]() | |
| | |
| | #35 (permalink) |
| Geregistreerd: 4 juni 2004 Locatie: Leeuwarden
| :P LOL@Pureoptical: Dankje wel voor het uitleggen PO @SteveSalens.com: Ja ik ga nartuurlijk niet een compleet bureau aanschaffen om aan die (zolas PO het zegt) schuifrailtjes te komen. Ik denk dat ik morgen maar even op visite moet bij de bouwmarkt :P kijke of ze mij blij kunnen maken. En je mod blijft vet, hoe vaak ik er ook naar kijk. Goed bezig jongen, ga zo door.
__________________ Warning , keyboard not found. Press Enter to continue. |
| | |
| | #40 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 augustus 2004 Locatie: Nijkerk
| Ziet er goed uit hoor! Het is echter niet nodig je hele factuur in je startpost op te nemen, even noemen wat je hebt gekocht is ook voldoende. Nu nog even over je kast: Ik vind de case handles een beetje 'magertjes' afsteken tegen de rest van de kast. Misschien een wat meer solide case handle een idee?
__________________ ^ ^ ^ ^ ^ En alweer een goed idee van Jamba! |
| | |
| | #44 (permalink) |
| Administrator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Een heuse oldschool casemod! Geweldig, zo'n HQ08 met een grote blowhole in het front Ik krijg haast de neiging om mijn eigen HQ08 van zolder te halen en onder handen te nemen ![]() Ik zou als ik jou was wel de gaten bij die fans aan de achterkant iets groter maken (de stukjes tussen de schroeven weghalen) dat kan al een hoop schelen in het geluid.. |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| [CIP]Tribal Fury [Updated 25/05] | Gekalseendeur | Casemod Project Logs | 19 | 26-05-2006 18:19 |
| [C1P]1nFiNiTe[C1P]UPDATED | GameFreak | Casemod Project Logs | 28 | 21-04-2006 07:51 |