| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Project Logs Casemod in Progress? Show hier je vorderingen en tegenslagen. Complimentjes en suggesties zijn uiteraard ook welkom. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #17 (permalink) | |
| Geregistreerd: 25 januari 2003 Locatie: Hillywood
| Citaat:
Vandaag niet veel gedaan. Ik heb wel besloten het front drastisch te veranderen. Ik was toch niet tevreden met het rommelige resultaat (laatste fot . Ik ga hetzelfde plexi gebruiken als dat ik voor de achterkant gebruikte. Daarnaast heb ik wat molexen gevonden welke voorzien zijn van bevestigingspunten. Op deze manier zijn ze makkelijker te monteren op het frontpaneel.Ik beloof spoedig een update!
__________________ Dus... | |
| | |
| | #18 (permalink) |
| Geregistreerd: 16 maart 2003 Locatie: Lemiers
| Zet d'r dan een multi-output voeding in, stroom en spanning regelbaar en uit te lezen van een lcdtje. Pimp my labvoeding. Dit is idd eens wat anders dan een ouwe AT voeding om je goodies mee te testen. Strakke plannen, ben benieuwd. |
| | |
| | #22 (permalink) |
| Afgelopen zaterdag ben ik met TheWidowMaker naar de Baco geweest om daar eens flink op de electronica-toer te gaan. Enkele dingen die ik aangeschaft heb zijn: 2x multimeter 2x 10k potmeter 2x tuimelswitch 1x relais 1x automatische zekering Een kleine schets (made by TWM, hoe kan het ook anders....): ![]()
__________________ Dus... |
| | |
| | #23 (permalink) |
| En bij deze is de CIP toegevoegd aan de AC Ryan Great Worklog CONTEST!
__________________ Dus... |
| | |
| | #28 (permalink) |
| Geregistreerd: 5 juni 2004 Locatie: Leeuwarden
| Hey mooie bril heb je daar die heb ik ook.En een goed voorbeeld voor de rest, bescherm je zelf goed. Groot koelblok voor een LM317, wort ie zo warm dan???
__________________ Warning , keyboard not found. Press Enter to continue. |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Update 2: | basproffesional | Casemod Project Logs | 1 | 25-08-2006 23:08 |
| [CIP] Gsus mod [update 01-03-05] | case_freak | Casemod Project Logs | 29 | 2-03-2006 21:06 |
| [CIP] Pr0wLie update: 27-02-06 update 6!! | pr0wl | Casemod Project Logs | 31 | 1-03-2006 14:28 |
| [CiP] Budget Mod ( Update: 15-12-'05 ) | Interfico | Casemod Project Logs | 25 | 15-12-2005 18:17 |
| [CiP] Mp3plex (Update:06-10-'05 -- Update) | slowtim | Casemod Project Logs | 13 | 6-10-2005 16:17 |