| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
|
| Beste CJ's, Ik wist niet precies waar ik dit topic moest neerzetten daarom maar in CM junkies. Ik ben bezig met een nog geheime casemod, en nu moet mijn case worden uitgelaserd of met een watersnijmachine worden gesneden. Maar iedereen vraagt voor een autocad tekening voordat ze me een prijs geven. Daarom wil ik vragen of iemand hier ervaringen heeft en voor mij een gedeelte wil tekenen, natuurlijk tegen een vergoeding van mijn kant! Laat me iets weten als je me kunt helpen, mail me op mijn nick @ hotmail Mvg Diontjuh |
|
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Spreek me vanavond maar ff aan op msn, ik heb redelijke acad skills. Ik heb voor SA al een keer eerder een sidepanel in acad getekend dus als je de tekening wilt zien moet je die maar ff aan hem vragen .
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 maart 2003 Locatie: Nispen
| Bedoel je om te autocadden? Dat wijst zichzelf allemaal uit, als je begint te tekenen is het alleen ff zoeken hoe je dat netjes op papier krijgt afgedrukt ![]() Begin er mee en knal hier een topic open in een juist forum dan helpt de rest wel als je vast zit ![]()
__________________ Cmodding ruled |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Ervaringen EVGA | rietveld | Hardware Junkies | 5 | 5-11-2007 19:36 |
| Coolermaster jet 7+ ervaringen? | ^n0c3r | Cooling & OC Junkies | 8 | 15-07-2004 21:42 |
| Autocad Cadelit | amd | Software Junkies | 11 | 13-02-2004 19:11 |
| Vraagje is het mogelijk een autocad img te importeren in 3D | Phant0m | Software Junkies | 1 | 7-02-2003 21:24 |