| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 september 2004
| Hallo CJ's, Ik heb weer een idee in m'n hoofd voor m'n case-mod (ik zal hem binnenkort eens posten bij de logs). Nu wil ik boven in m'n case en als opvullig voor m'n backplate een spiegel plakken. Maar een mooie spiegel spielgelt nog al erg (logisch). :P Dus is mijn vraag is of er een mogelijkheid is om die spiegel iets of wat 'waziger' te maken. Zodat de spiegel niet meer zo hard spiegeld. Schuren vind in geen optie, omdat je dan krassen erop krijgt. Het moet als ware een beetje een blur effect zijn. Tot zover ik weer zijn er geen middeltjes die de spiegel aantasten waardoor dit resultaat behaald wordt (laat me weten als t wel zo is). Graag jullie ervaringen hiermee of ideeën.
__________________ Jij mij niet geloven jongens? Dit zijn echt niet nieuw, maar Robijn Intensief! [CiP] Blue Radiation - Last update: 28-04-2005 |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Je kan het proberen met matglas-folie, maar ik denk dat het dan weer te weinig spiegelt..
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 28 november 2004
| Er is plakfolie op de markt wat gebruikt wordt om ramen mat te maken, tegen inkijk. Dat heb ik zelf gebruikt om een deel van het window in mijn mod mat te maken, dat zal op spiegels ook wel werken denk ik. Er zijn volgens mij wel verschillende soorten, in gradaties in hoe mat het maakt. (Wel ff netjes plakken want luchtbelletjes zie je op een spiegel natuurlijk heel goed...)
__________________ Those were the times... |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 september 2004
| Ja dat van dat plak folie is inderdaad een optie. En voor die lucht bellen heb ik zo'n special sticker ding, ik ken iemand die bij een besticker bedrijf van auto's werkt. En toen had ik zon ding mee gekregen, daar krijg je alle luchtbellen onder stickers vandaan. Dus het zal ook moeten werken met dat folie lijkt me.
__________________ Jij mij niet geloven jongens? Dit zijn echt niet nieuw, maar Robijn Intensief! [CiP] Blue Radiation - Last update: 28-04-2005 |
| | |
| | #6 (permalink) | |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Citaat:
![]()
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. | |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 november 2004
| *kick* Ik liep vandaag in de lokale doe-het-zelf op zoek naar leuke verfjes en een vakantiejob; en ik zag een Revel/Umbrol afdeling staan(moddelbouw verf) en daar stond ook een spuitbus bij die glas en spiegels mat maakt, en wordt aangebracht met bepaalde sjablonen. Ben je hier nog wat mee? Anders ga ik even de exacte naam gaan opschrijven...
__________________ O ja, hij is terug |
| | |
| | #9 (permalink) | |
|
| Citaat:
| |
|
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| spiegel dof maken | Backsmash92 | Casemod Junkies | 14 | 10-03-2008 17:45 |
| Wazig router probleem :S | Bartjez | Software Junkies | 4 | 4-02-2007 18:13 |
| Packerd Bell start voor geen mogelijkheid op | DJKroon | Hardware Junkies | 10 | 24-01-2005 17:16 |
| Laptop upgrade mogelijkheid | Youri_HL | Hardware Junkies | 4 | 12-09-2004 10:09 |