| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 juli 2003 Locatie: Earth
| Elleuw, Mischien is het niet zo, maar voor mij is het nieuw, als je een gat achterin je laptop of TFT maakt en daar de backlight achteruit haalt, kan je er dus dwars doorheen kijken. http://www.flickr.com/photos/w00kie/sets/180637/ May-b een idee voor iemant met een oude laptop ? Edit: Uhm njah uhm pff......Het zou trouwens ook best wel eens photoshop kunnen zijn >-< |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 10 februari 2003 Locatie: Eindhoven
| Zonder gekheid; bij sommige TFT's kun je er idd dwars doorheen kijken als je ze uit elkaar haalt. Dat wordt gebruikt bij zelfbouw beamers.
__________________ Bedankt voor de verslaving CaseJunkies |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 juli 2003 Locatie: Earth
| Jah ik zat er net aan te denken, het kan volgens mij dus wel. Ik heb vroeger een keer een laptop uit elkaar gesloopt waar ik dus een doorzichtig scherm aan overhielt wat dus het beeldscherm was. Toen ik zwakstroom op het scherm zette werd het hele scherm zwart en kon je er niet meer doorheen kijken....dus als de laptop het toen nog had gedaan, had je hetzelfde effect gehad als met die rekenmachine! Alleen ben je wel je backlight kwijt ![]() EAT THIS, PO ![]() |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| oude pc | Myself | Casemod Junkies | 2 | 29-07-2005 12:44 |
| Hele oude laptop repareren met nieuwe voeding | NoNo | Elektronica Junkies | 1 | 7-02-2005 14:46 |
| [oc]Even onder jullie aandacht proberen te brengen... | Cooling & OC Junkies | 16 | 21-10-2003 15:38 | |
| Mn Oude 900 Mhz Kraakt | NLS | Hardware Junkies | 5 | 27-06-2003 22:09 |
| Oude Pentium 166 | Davidian | Hardware Junkies | 22 | 19-03-2003 12:22 |