| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 3 maart 2005 Locatie: Midlum
| hallo, Ik wil graag mijn rood lampje van me optische muis vervangen voor een blauwe, kan dat zomaar? Indien ja, wil je me dan wat tips geven? greetz dragonfly ![]()
__________________ Heey iedereen |
| |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Hier is een tutorial: http://www.burnoutpc.com/modules/wfs...p?articleid=84 Let trouwens ook een beetje op hoofdlettergebruik, dat stellen we hier erg op prijs .
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 april 2004
| Ja, je kunt je rode LED in je optische muis vervangen voor een blauwe. Bedenk wel dat de sensor gevoeliger is voor rood licht dan voor blauw licht. Je hebt dus een erg felle blauwe LED nodig. Onthoud tijdens het vervangen ook goed aan welke kant de + van de LED moet en aan welke kant de -. Dit kan je zien, door te kijken aan welke kant van de print het dunste stukje van de LED zit. Dit is de +. |
| |
| | #6 (permalink) | |
| Citaat:
, alleen de achterkant gaat omhoog, maar hij wil niet verder en ik ben bang dat er iets breekt.Greetz ![]()
__________________ Heey iedereen | |
| |
| | #7 (permalink) |
| *Kaz'Duzar pakt er eens een oude gemodde muis bij... Als je alleen een schroefje losdraait krijg je de kap er idd niet vanaf. Aan de voorkant van de muis zit de bovenkant nl. vast aan de onderkant doordat 2 stukken plastik in elkaar schuiven. Door de achterkant iets omhoog trekken en hem dan rustig horizontaal heen en weer te bewegen kreeg ik de bovenkant met gemak los. Terugdoen is ook niet zo lastig, gewoon het omgekeerde doen ![]() |
| |
| | #8 (permalink) | |
| Citaat:
thanx ![]()
| |
| | #9 (permalink) | |
| Citaat:
raare muis heb ik zeg :P
| |
| | #10 (permalink) |
| En als je meer kracht zet. Vaak is het bij dit soort dingen dat het niet lukt als je het te voorzichtig doet. Ik heb met die oude muis nu al tig keer de kap eraf gehaald, waaronder een aantal keer met veel kracht en hij is nog steeds heel... |
| |
| | #11 (permalink) | ||
| Citaat:
lekker dan...wat een KAA.. UU..TEE.. ding zeg :P sorry hoor
__________________ Heey iedereen | ||
| |
| | #12 (permalink) |
| Geregistreerd: 21 april 2003 Locatie: Amsterdam
| Tjonge, wat een emoties Misschien moet je nog eens rustig opnieuw bekijken hoe de muis is opgebouwd, ik ben zelf nog geen muis tegen gekomen die niet "open" kon .... Of je bent aan het prutsen, of je hebt geen geduld... ik hoop het laatste ![]() |
| |
| | #13 (permalink) |
| Geregistreerd: 26 maart 2004 Locatie: Hengelo (OV)
| Koop een Logitech MX1000, dan heb je helemaal geen led ![]() Verder, als het je lukt de muis open te krijgen, je hebt wel een led nodig met een hoge lichtopbrengst. BTW de moderators stellen het op prijs als je altijd hoofdletters gebruik aan het begin van een zin, hier en daar komma's gebruikt en punten plaatst aan het einde van een zin. Ook leest het wat prettiger als woorden gewoon voluit worden geschreven. Kortom: Geen MSN taal ! |
| |
| | #14 (permalink) | |
| Geregistreerd: 20 april 2004
| Probeer eens de teflon plaatjes weg te halen, soms zitten de schroefjes daaronder verborgen. Citaat:
| |
| |
| | #15 (permalink) | ||
| Citaat:
:PMooie Logitech muisjes hier ![]()
__________________ Heey iedereen | ||
| |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |