| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 november 2004
| Ik ben van plan om mijn case zijn 5.25 " batcovers een andere look te geven. Daarvoor had ik aan plexi met spiegelfolie gedacht. Maar, toen ik plexi ging snijden/zagn, zag ik dat ik een witte zaagrand had. Nu is dit niet zo erg om te verstoppen achter spiegelfolie, maar voor verdere modjes(zoals graveringen) staat een wit randje niet echt. Dus begon ik te schurn( om de zaagtandjes weg te schuren), en kreeg het id om na het schuren er met white spirit over te gaan. Nu zijn mijn witte boordjes wel weg, maar gaat de white spirit mijn plexi niet verder aantasten?? ik heb nu nog maar een proefstukje gemaakt; fotos van het definitieve stuk volgen.
__________________ O ja, hij is terug |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Ik heb dus hier al wat oefen fotos: op de eerste zie je de schuine hoek(ongeschuurd), op de tweede de opgeschuurde rand. Weet iemand een betere manier om het effect van de eerste foto te krijgn, of om de matte schuurrand weg te krijgn. White spirit helpt dus niet ![]() http://members.lycos.nl/stonstrong/CIMG0454.JPG http://members.lycos.nl/stonstrong/CIMG0455.JPG
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 december 2002 Locatie: Kinderland PWNAGE !! :P
| Even vlam polijsten ![]()
__________________ Gij zult niet stelen, de overheid duldt geen concurrentie Foto meuk op Resetter.nl |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Anders zou ik het niet zeggen he maar ja met vlampolijsten maak je de zaagrand weer glashelder.
__________________ Gij zult niet stelen, de overheid duldt geen concurrentie Foto meuk op Resetter.nl |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Ik heb een how-to over vlampolijsten gevonden. Het enige wat ik dus nodig heb is een gas soldeerbout/bansen brander/ warmte bron door verbranding. Dus, met een aansteker moet dit ook gaan?? Opwarmen, en dan laten afkoelen??
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Ik heb het met een plaatje plexi gedaan op het gasfornuis, dat werkte ook redelijk goed.
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Ik gebruik een penseel brandertje van 5 euro. Zal ff wat fototjes posten. Zo kreeg ik t plexi, dan is het een kwestie van even schuuren met korrel 600 of 800 En dan rusting (hoeft niet in 1 keer weg) er langs met die brander Paar foto's van een ouder project
| | |
| | #13 (permalink) |
| Geregistreerd: 15 april 2004
| Zo'n brandertje kost idd niet veel. maar je krijgt ook al leuke res met zeer fijn waterproof schuurpapier/polijstpapier en naderhand ff een pietsie olie inpoetsen om de stofnaadjes onzichtbaar te maken! Geeft bijna hetzelfde resultaat. |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| [CiP] White Shadow | DeKemp | Casemod Project Logs | 68 | 23-05-2008 20:51 |
| [CIP] white beauty [FINISHED] | droopdog | Casemod Project Logs | 183 | 26-09-2007 16:32 |
| [Review] Thermaltake Extreme Spirit Northbridge koeler | Hummel-X | News & Review Junkies | 11 | 16-05-2004 12:34 |