| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 maart 2003 Locatie: Pernis
| Ik zoek dus twee milimeter alu plaat ergens in de Regio Zeist / Utrecht. Ik heb al op Gouden Gids gekeken maar die kon mij ook niet echt verder helpen. De lokale bouwmarkten hebben alleen 1 milimeter en zijn daarbij nog eens schreeuwend duur. Een metaalbewerkingsbedrijf dat ook kan laser/waterscnijden zou trouwens helemaal ideaal zijn. Iemand ervarinfg met een bepaald bedrijf?
__________________ In de naam van de CTRL, de ALT en de heilige DELETE; Amen |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 december 2002 Locatie: Kinderland PWNAGE !! :P
| Ik weet niet of Dedemsvaart voor jou in de buurt is (tussen Zwolle en Hoogeveen) maar hier hebben we een Alu boer waar ik ook al mijn alu haal, van 10cm blokken massief tot 1mm geperforeerd
__________________ Gij zult niet stelen, de overheid duldt geen concurrentie Foto meuk op Resetter.nl |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Ik raad je aan om naar Motorenco in Beverwijk te gaan. Ze hebben echt alle formaten aluminium, en het is daarnaast ook goedkoop. Ze kunnen het compleet voor je op maat knippen en ze doen er ook aan lassen. Het is weliswaar een uurtje rijden maar een erg handig bedrijf, hun website is www.motorenco.nl .
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 augustus 2004 Locatie: Nijkerk
| Ik heb ze gebeld, maar ben nog niet teruggebeld.. Zodra ik wat meer weet (als ik dinsdag nog niets heb gehoord ga ik weer bellen) laat ik het je ff weten.
__________________ ^ ^ ^ ^ ^ En alweer een goed idee van Jamba! |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 februari 2005
| Net even contact gehad met een leverancier hier en hij gaat voor mij uitzoeken wat RVS zou kosten, Hij kan het precies op de opgegeven maten snijden en RVS is natuurlijk wel extreem mooi spul ![]() intresse? pm me even dan kan ik kijken of ik wat kan regelen .... edit: Hij kan ook metaal leveren, maar geen allu. |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| In de goudengids zoeken naar metaalhandel bedrijven. En ze dan afbellen en vragen wat het kost.
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Traan plaat | risc | Casemod Junkies | 8 | 27-10-2007 09:04 |
| Help, monteren koeler , glazen plaat | Snitzel | Cooling & OC Junkies | 3 | 26-10-2004 17:38 |
| bewerken van 1mm dikke staal plaat | Youri_HL | Casemod Junkies | 8 | 8-07-2004 19:34 |
| Aluminium of staal? | Ice T | Frontpage Discussie Forum | 11 | 7-04-2004 16:47 |
| [Animocheck] IA geperforeerde plaat | FiXeL | Shop Junkies | 32 | 14-05-2003 17:53 |