| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 september 2004 Locatie: Schipluiden
| ik heb net van een kennis een normale 17 ichn ctr monitor gekregen. omdat ik nu ff geen cam heb kan ik geen foto's laten zien maar het is een enorme kast met een goed beeldscherm. Nu is dus de bedoeling om die te gaan modden. dus ik heb het volgende al bedacht: zwart glinsterend(mettelic) spuiten rode cffl's inbouwen de kast overal kleiner maken de knoppen wegwerken. Het is trouwens een gateway 2000 enne bij google vondt ik deze foto en dat is hem ook ![]() |
| |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Ik zie het nut niet echt in van dit topic, je wilt iets gaan modden maar je hebt nog geen foto's en ook geen begin gemaakt. Lees een keer de CM policy door. Een leuke mod is pas een topic waard als je al wat gedaan hebt en er foto's van hebt, en let daarnaast ook even op je taalgebruik .Als je begonnen bent met je mod mag je dus een topic openen in het juiste forum .
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| tv als monitor | Pawiro | Hardware Junkies | 9 | 5-02-2006 12:37 |
| Temp. monitor | yuppie | Software Junkies | 3 | 27-07-2004 12:58 |
| Monitor Probleem | R@mon | Hardware Junkies | 14 | 5-05-2004 12:49 |
| Monitor MOD | Terminal13 | Elektronica Junkies | 16 | 24-04-2004 18:27 |
| Monitor dilemma | Maxxen | Hardware Junkies | 11 | 13-02-2004 17:29 |