| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 31 January 2005 Locatie: Amsterdam
| Hallo, Ik heb google nagelopen maar kon helaas niks vinden behalve hoe mooi acrylic casing is. Voor school ben ik bezig met een project en ik wil deze graag over casing hebben. Voor de casing heb ik al: Steel en aliminium. Hier wil ook graag acrylic aan toevoegen. Helaas kan ik hier geen voor/nadelen van vinden. Zou iemand hier mij een mooie lijst kunnen geven waarom je plexiglas gebruikt, naast het feit dat het: transparent en colorfull is. Alvast harstikke(?) bedankt. Sincerely yours, Killion
__________________ Webmaster @ primalsource.nl |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 January 2003 Locatie: Hillywood
| Tsjah, ik denk dat je de voor- en nadelen zelf wel kan bedenken. Een acryl behuizing heeft bijvoorbeeld als voordeel dat je naar binnen kan kijken, zodat je je mooi weggewerkte kabels en exotische CPU koeler kan zien. Een echt nadeel zou zijn dat je bij een 100% acryl case elk schroefje en metalen deeltje ziet zitten. Een combinatie van metaal en acryl zou de oplossing kunnen zijn ![]()
__________________ Dus... |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 December 2004 Locatie: Nieuweschans
| En een nadeel van een acrilic case vind ik dat je er makkelijk krassen op krijgt, en die moeilijk weg te werken zijn, anders dan op zo'n zwarte alu kast
__________________ Server: AMD barthon 2600+, 9200SE, 512 ddr, h2o, NO case Game Rig: DFI lanparty SLI, AMD 3700+, Point of view 6600GT, 2x512 GeIL H2O over de proc |
| | |
| | #4 (permalink) | |
| Geregistreerd: 2 October 2003 Locatie: Haarlem
| Citaat:
</flauwe-grappenmodus> Anyway, wat ik persoonlijk het grote nadeel vind is dat je elk draadje ziet lopen. In een gewone case kan je dat nog wegproppen achter je CD speler of mobo, maar bij een plexi case kan je dat wel vergeten.
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- | |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 30 May 2003 Locatie: Limburg
| Dan zou je naar het thermisch geleidingsvermogen van beide materialen moeten kijken. Ben je bekend met het polytechnisch zakboek, heel misschien dat het in het binas staat. Ik zou zeggen dat een nadeel van acryl is dat het geen kooi van faraday vormt, zodat de hardware last zal krijgen van electromagnetische straling.
__________________ AMD 2800+, ASUS A7NX8-E Deluxe, zalman cnps6000-cu, Kingston 512 pc3200, 120 GB Sata Maxtor, NEC DVD-Writer, Radeon 9800se (gesoftmod naar 8 pipelines ), logitech internet navigator se, chieftec matrix |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| my pyramid casing | kent20 | Casemod Junkies | 13 | 18-04-2004 13:33 |
| [vraag] Wat heb je minimaal nodig voor vloeiende DivX ? | Hardware Junkies | 34 | 15-10-2003 18:03 | |
| Vraag over die rubbere rand voor je plexiglas | Li-Unit | Casemod Junkies | 12 | 20-09-2003 16:43 |
| [Vraag] Hoe plaatje voor je CD-rom Lade? | Winux | Casemod Junkies | 10 | 20-07-2003 00:47 |
| Koel problemen en vraag voor tips | xmen2 | Cooling & OC Junkies | 3 | 19-05-2003 17:47 |