| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 16 maart 2003
| iedereen heeft aan de binnenkant tegenwoordig traanplaat maar mijn grote vraag is is dat echt ijzer of plakplastic?? ik heb al overal gekeken bij ons in de buurt maar kan het nergens vinden vertel, deel het AUB waar hebben jullie dat gekocht?? |
| | |
| | #2 (permalink) | |
| Geregistreerd: 23 februari 2003 Locatie: De Bilt
| Citaat:
En kijk anders eens ff in de goudengids en/of het roze gedeelte misschien zit er een groothandel in ijzerwaren in je buurt ? Daar kunnen ze vast wel voor je bestellen.
__________________ Ex-Moderator:Hardware Junkies Fleppuhstein.nl] Roses are FF0000, Violets are 0000FF | |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: Den Haag
| K zoek ook van dat traan plaat, en k heb al van dat plakplactic traanplaat gevonden, maar geeft dit het zelfde effect als echt traanplaat en dezelfde lichtintensiteit verhoging? wat heeft P.O. eigenlijk gebruikt in de alian? |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: Duckstad
| Oops 1 rol gestopt in pc-60 hahahaha Enne alternatief maak een spiegel op maat voor onderin je kassie ![]()
__________________ To catch me, you gotta be fast...To find me, you gotta be smart... But 2 be me.......... damn you must be kidding !!! |
| | |
| | #14 (permalink) | |
| Geregistreerd: 23 februari 2003 Locatie: De Bilt
| Citaat:
__________________ Ex-Moderator:Hardware Junkies Fleppuhstein.nl] Roses are FF0000, Violets are 0000FF | |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Traanplaat, hoe duur? | brother3526 | Casemod Junkies | 1 | 22-03-2007 16:46 |
| traanplaat | ken536 | Casemod Junkies | 1 | 13-05-2004 19:07 |
| Traanplaat | B@S | Casemod Junkies | 20 | 21-05-2003 12:22 |