| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 januari 2005
| Ik ben van plan om een CM Stacker te gaan modden, maar ik weet totaal niet hoe ik dat aan moet pakken. Ik weet dat ik het rustig wil houden: d.w.z. max. 2 kleuren leds en dat ik een spiegel op de bodem wil hebben. Verder wil ik de kabels gesleeved of gemeshed hebben (issa hetzelfde?) en misschien nog wat uv werk, dus ook een of meerdere uv-cffls. Er komen iig 6 tot 8 tachtig mm fans in deze kast: en 1 of 2 voedingen. In verband met toekomstige uitbreidingen* lijkt me het verstandig de mobo etc. gescheiden te houden van de "verlichting". Helaas heb ik op dit moment nog geen digicam, dus fotos zitten er voorlopig nog niet in. Ze komen wel, als ik weer een werkende digicam heb. *= 6600 of 6800 in SLI opstelling etc. niw... Mijn vraag was of jullie misschien wat tips en pointers kunnen geven: Wat kan ik doen en wat moet ik zeker laten bij een casemod... |
| |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Wat je moet doen of niet moet doen is vooral persoonlijke keuze. Wat jij mooi vind moet je doen, wat je niet mooi vind niet. Een casemod is niet een voorgeschreven iets als "bouw twee blauwe ccfls in, zaag een window en plaats led-fans", maar het is juist meer een case die naar jouw ideeen is gemaakt en die jij dus (meestal ) ook mooi vind.Als je niet precies weet wat je moet doen kan je eens een kijkje nemen in de gallery van casejunkies. Gewoon een beetje in casemod gallery's rondkijken, bedenken wat je leuk vind en desnoods aanpassen naar eigen wensen zodat er een case ontstaat die jij leuk vind en is gebouwt naar eigen wensen.
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| |
| | #4 (permalink) | |
| Citaat:
Zoals bijvoorbeeld hoe ik het venstertje in de 5.25" bays kan monteren zonder dat de 10 cm ccfl's belachelijk zichtbaar zijn etc. | |
| |
| | #6 (permalink) | |
| Citaat:
| |
| |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 9 juni 2003 Locatie: Hoofdstad van N-H
| Het is idd je eigen smaak, wat je wilt doen.... Ik zou niet meteen te grote/drastische stappen nemen. En niet allemaal tegelijk willen. Zo kom je nooit klaar, namelijk. Probeer eerst een window erin te maken (rechthoekig, of iets exotisch, whatever). Ben je daar tevreden mee. Ga dan verder. Passen en meten is misschien ook wel handig, voordat je echt tot een aanschaf komt. Je merkt dan ook gauw dat zo'n projectje best wel tijdrovend gaat worden. Dus schik daar dan niet van. Doe alles rustig aan, dan krijg je het mooiste resultaat. Hopenlijk komen deze "tips" goed van pas. Suc6 |
| |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 15 oktober 2003 Locatie: schiedam
| Ja mijn casemod page ligt beetje plat, picture trail begon te zeuren. Ik ben het nu aan het fixen. Paar ideen die ik nog heb: Je frontjes is een soort gaas, perfect om een gaatje in te boren en ledjes erin te plaatsen (gebruikte hdd ruimte enz..) Een ccfl controler maken. Overspuiten. Glowfeet enz.. enz..
__________________ DAT VINDT DE NEWB |
| |
| | #9 (permalink) | |
| Citaat:
Kyk... hier heb ik tenminste nog wat aan! Ik zal de vraagstelling eens wat aanpassen. Als jij een CM STACKER CM zou hebben, wat zou JIJ er allemaal aan modden? | |
| |
| | #10 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 februari 2003
| Dan zal ik het antwoord een beetje verduidelijken: dit soort topics is nooit een lang leven beschoren omdat smaak nou eenmaal heel persoonlijk is. Het is jouw mod dus ga op pad en ontwikkel eigen plannen. Wij kunnen je niet voorkauwen hoe jouw case er uit moet zien, dat mag je helemaal zelf bedenken door heerlijk te lezen en plaatjes te kijken. Het plannen van een mod is een groot deel van de lol en dat willen we je niet afnemen. Kom je met duidelijke plannen in de knoop dan kan je natuurlijk altijd op dit forum terecht .
__________________ Alles is al eens gedaan. Maar nog niet door mij. |
| |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Coolermaster stacker onderdeel nodig (zilver Side Window) | tcc1999 | Shop Junkies | 3 | 2-11-2007 11:00 |
| Cm-stacker | rawiramdhan | Casemod Junkies | 10 | 6-01-2005 19:26 |
| CM Stacker CIP | Youri_HL | Casemod Junkies | 7 | 7-08-2004 23:11 |
| cm-stacker | rawiramdhan | Samen Kopen Junkies | 7 | 22-06-2004 17:58 |
| CM Stacker | Youri_HL | Casemod Junkies | 3 | 17-04-2004 21:40 |