| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #17 (permalink) |
| Geregistreerd: 21 april 2003 Locatie: Amsterdam
| Dank jullie voor de positieve reacties en opbouwende kritiek maar...."we" zijn er nog niet Ik zit vandaag (zat.) al vanaf 11 uur vanochtend met de geur van spuitverf in m'n neus M.a.w: ik ben lekker bezig met de rest ![]() [EDIT] Update in de startpost ![]() |
| | |
| | #19 (permalink) |
| Geregistreerd: 10 februari 2003 Locatie: Eindhoven
| Hoe heb je de achterkant van de monitor gedaan? Heb je daar gewoon over de ventilatiegaten gespoten? Het is wel een fantastisch setje geworden zo.
__________________ Bedankt voor de verslaving CaseJunkies |
| | |
| | #20 (permalink) | |
| Geregistreerd: 7 maart 2003 Locatie: Dordrecht
| Citaat:
Hoe reageerde je schoonzus er op? ![]() | |
| | |
| | #24 (permalink) | |
| Citaat:
![]() | |
| | |
| | #25 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Dat toetsenbord heb je echt geniaal gedaan! Ik vroeg me al een tijd lang af hoe je die nou netjes kan spuiten zonder de letters te verliezen, maar op deze manier ziet het er goed uit. Die monitor komt me trouwens ook bekend voor, laat me raden, Eizo F520?
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #26 (permalink) | |
| Citaat:
ik had dat idee al eerder, het scheelt dat de originele en de nieuwe, lichte, kleur niet heel erg veel verschillen.De monitor is een Eizo F35, het is dus een 15 " scherm...Maar geen nood, weet ze een keer een 17" oid te scoren: er is nog verf over :P en kant ... | |
| | |
| | #27 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Citaat:
![]()
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. | ||
| | |
| | #28 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: Duckstad
| Briljant ik zou vragen of ik hem over een paar maanden nog eens mag lenen als ik jou was. Misschien dat het ook een idee is voor Carpento als de pc van zijn zus weer eens kuren heeft ![]()
__________________ To catch me, you gotta be fast...To find me, you gotta be smart... But 2 be me.......... damn you must be kidding !!! |
| | |
| | #29 (permalink) | |
| Geregistreerd: 28 november 2004
| Citaat:
![]()
__________________ Those were the times... | |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Het "Toon hier je werkplek/slaapplek/computerplek" topic | eXistenZ | Area 1337 | 55 | 13-04-2008 21:04 |
| Het "grote" Laat hier je (3-D) imaging creaties zien topic | brantje | Area 1337 | 52 | 21-10-2005 18:04 |
| Waarom zijn er eigenlijk maar 2 "coole casemods"? | Jamba | CaseJunkies Support en Feedback | 4 | 21-09-2004 21:34 |
| Back-up maken lukt niet op "hoge speed" | Willy | Hardware Junkies | 6 | 4-12-2003 23:36 |