| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 15 oktober 2003 Locatie: schiedam
| <center> __________________________________________________ _____________________ ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- ______________________ Mijn Cm-stacker _____________________---------------------------------------------------------------------------------------------------------- __________________________________________________ _____________________ Mijn kast.. nu hij voor 95% af is At the beginning god created The Cm-Stacker http://www.coolermaster.com/special_...01/stc-t01.htm Toen Bouwde iemand er een 350 watt Sharkoon Noise killer voeding in Die toevallig uv-actief gemeshed was met uv-blauw actieve connectoren Toen schiep god een asus p4p800 deluxe, met uv-blauwe pci en ram-slot kapjes. Waar perfect een 512 ddr pc 3200 400mhz kingston geheugen module met heatsinks in paste. Toen voegde god sijn 2 grootste scheppingen samen De Cm-stacker en het moederbord Nadat alles was aangesloten kwam het er zo uit te zien. Nog geen kabels weg gewerkt, maar het werkte wel allemaal. Zonder flits en met de uv cfls aan sag het er al een stuk leuker uit. Maar met licht aan was het nog steeds niet veel soeps. Na een paar dagen trouwe dienst hebben te bewezen, kon het meesterwerk er weer uit om voorzien te worden van waterkoelblokken. Nadat de koelblokken er heel mooi uitzagen... Mochten ze er weer uit, om aan een 24uur's test onderworpen te worden Het zag er allemaal wel leuk uit, maar deze slangen zijn tog veel mooier Dus alle slangen er weer uit, en met die nieuwere slangen aangesloten worden. Waarna ze weer aan een paar uur testen werden ondervonden. Nadat alles was goedgekeurd, en de gehele watercooling ingebouwd was kregen we het volgende eindresultaat Dat ziet er helemaal niet slecht uit toch. Nog een paar foto's van de kast Hierna kon er dus de side panel op gezet worden. Met het volgende eind resultaat __________________________________________________ _____________________ Tot zover mijn eerste case Ik hoop dat jullie het mooi vinden Tips en dergelijke zijn natuurlijk altijd welkom </center> Er volgen nog een paar systeem specs: Cpu: p4 3.2 @ 3.7 Ram-geheugen: 512 ddr pc 3200 400mhz kingston geheugen module met heatsinks. Vga: Geforce fx5200 Psu: Sharkoon 350 watt sound killer Hdd: 20 gig Koelblokken: Intimidator serie van frigus Radiator:black ice micro 2 Bijzonderheden: Uv-actieve mesh Uv-actieve tiewraps Uv-actieve Connectoren Uv-actieve Ide cables Dingen die nog moeten gebeuren: Zwarte dvd brander erin. Zwarte diskette station vast setten. Nog 512 ddr ram geheugen erin. Nog 1 papst fan erin voor op de radiator. Deze 2 fans voorzien van een mooie fan-guard (lievst uv-actief) Grotere hardeschijf erin. Er komt nog een Ati radeon in (i.p.v de geforce fx 5200) , die ook watergekoeld gaat worden. Kast geluidsdicht maken d.m.v paxmate matten. Een spiegel onderin plaatsen (kweet niet ofdat het mooi is, maar leek me wel een leuk idee) Dingen die zijn fout gegaan: Mijn black ice micro 2 (radiator) die met 3/8 aansluiting was een 1/2 te maken. Door middel van de pilaren eraf te halen, grotere draden tappen om vervolgens 1/2 inch pilaren erin te zijn draaien en vast te solderen door middel van hard soldeer. (Volgens de verkoper van tweakstore was dit allemaal mogelijk) >/ dus niet, door het hard solderen, smolt alle tin uit mijn radiator waardoor hij niet meer waterdicht was .De uv-sticker van tweakers besteldt voorop de side window, en die vervolgs verkeerd om vast te plakken... Hoe kon ik weten dat de sticker aan de buitenkant moest ![]()
__________________ DAT VINDT DE NEWB |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 27 maart 2004 Locatie: Hengelo
| Wel kewl .. maar wat precies heb je eraan gemod ? De kast is gewoon meesterlijk (heb em zelf ook). Ik vind het raampje niet mooi. Zo standaard (te koop bij alle casemodwinkels). Waarom heb je hem niet zelf gedremeld ? Ga je de kast nog spuiten ?
__________________ [b]AMD64 3700+ @ 2.7ghz s754 | Asus K8N4-E Deluxe | X850XT PCI-E | 2048mb DDR PC3200 | Creative Audigy 2 | 800+ gb aan hdd's | Lian Li v2000B | Cambridge 2.1 incl. 2x120w HSP boxen | en meer ..---------- Drome 2006: Plaats 0887 |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Moderator Geregistreerd: 21 augustus 2003 Locatie: Voerendaal
| Ziet er leuk uit! Stackers zijn mooie cases. Wat zijn je temps (of heb ik er soms overheen gelezen)?
__________________ Dat ga ik eens aan de binnenkant van m'n ogen bekijken... M'n -ex- Scheurijzer... |
| | |
| | #4 (permalink) |
| De temperatuur van mijn cpu is: 33 graden @t the moment. Maar als hij egt een tijdje draait dan loopt het op tot rond de 45. Als ik hem Niet overclock, dan blijft hij netjes draaien op rond de 30 graden. Ik wil hem nog wel verder overclocken maar om een of andere reden komt hij niet egt verder, maarja zoveel tijd heb ik er nog niet voor gehad. Mobo temp is nu 22 graden, meestal loopt op tot max 30 graden. Over het window ja, smaken verschillen natuurlijk..En ik dacht niet dat het er zo mooi uit kon laten zien, en het was vrij goedkoop. Want het is volgens mij een half cm uv-actief plexi glas. En die side panel was €30,00 dus ik vond het wel te doen.
| | |
| | #6 (permalink) | |
| Geregistreerd: 27 maart 2004 Locatie: Hengelo
| Citaat:
Mij heeft het ook 3 kasten gekost en een hoop dremelschijfjes om het raampje in mijn CM Stacker mooi te krijgen.
__________________ [b]AMD64 3700+ @ 2.7ghz s754 | Asus K8N4-E Deluxe | X850XT PCI-E | 2048mb DDR PC3200 | Creative Audigy 2 | 800+ gb aan hdd's | Lian Li v2000B | Cambridge 2.1 incl. 2x120w HSP boxen | en meer ..---------- Drome 2006: Plaats 0887 | |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 februari 2003
| Dit forum is bedoeld voor casemods in progress. Gezien je post en aangezien je hem ook al in de gallery hebt geplaatst ga ik ervan uit dat hij klaar is en verplaats ik dit topic naar Casemod Junkies. Heb ik het bij het verkeerde eind dan kan je me uiteraard een PM sturen, dan wordt het meteen recht gezet .
__________________ Alles is al eens gedaan. Maar nog niet door mij. |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Dingen die nog moeten gebeuren: Zwarte dvd brander erin. Zwarte diskette station vast setten. Nog 512 ddr ram geheugen erin. Nog 1 papst fan erin voor op de radiator. Deze 2 fans voorzien van een mooie fan-guard (lievst uv-actief) Grotere hardeschijf erin. Er komt nog een Ati radeon in (i.p.v de geforce fx 5200) , die ook watergekoeld gaat worden. Kast geluidsdicht maken d.m.v paxmate matten. Een spiegel onderin plaatsen (kweet niet ofdat het mooi is, maar leek me wel een leuk idee) Hijs nog niet helemaal klaar nog een paar kleine dingen.. Maar ik heb geen probleem met de move (![]()
| | |
| | #11 (permalink) |
| Het lijken me beide goede ideen, die ik ook beide overwogen heb. De CCfl controler kent voor mij eingellijk alleen maar voordelen het ziet er mooi uit, en ik ben van plan om er nog meer ccfl's in te zetten. Alleen een display vind ik wel ernstig kewl, maar iK heb zoiets nog nooit aangesloten. Ik had gelezen dat het probleem zich zouw gaan bevinden bij de controler o.i.d. Ik zou het zelf wel heel erg mooi vinden, als dit te doen is voor mij. Mischien tog nog wat meer over lezen Tthanx 4 u tip ![]()
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Sidepanel Stacker | JesseAMD | Casemod Junkies | 3 | 17-04-2007 16:47 |
| CM Stacker CIP | Youri_HL | Casemod Junkies | 7 | 7-08-2004 23:11 |
| cm-stacker | rawiramdhan | Shop Junkies | 7 | 22-06-2004 17:58 |
| CM Stacker | Youri_HL | Casemod Junkies | 3 | 17-04-2004 21:40 |