| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Hoi CraXz, welkom op Casejunkies .Als je nog niet veel van het casemodden af weet, dan raad ik je aan om eerst dit door te lezen, zodat je weet hoe je een topic goed opent. Een vraag waar je plastic vuller kan krijgen is niet erg duidelijk, als je plamuur bedoelt dan kan je het beste je laten voorlichten bij een goede DHZ winkel (dus niet bij een bouwmarkt). Je kan bijvoorbeeld iets vertellen over wat je met plamuur wilt bereiken, want misschien zijn er wel betere manieren om te werk te gaan. Daarnaast zou ik ook graag zien dat je met hoofdletters en interpunctie (punten en komma's) werkt. Niet om zeikerig over te komen, maar omdat het dan voor iedereen goed leesbaar is .
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 4 januari 2005 Locatie: barneveld
| ik zal proberen me aan de komma's en punten te houden. het effect dat ik graag wil hebben is rotsachtig en zandachtig. ik wil dit namelijk gebruiken voor een muis mod. omdat dit mijn eerste mod is dacht ik "kan het mooi proberen op een oude muis die ik nog heb ligge" om zo mijn skills te ontwikkelen. dus ik moet iets hebben dat je op de muis smeert en na een tijd hard word. bedankt voor jullie reacties |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 mei 2003 Locatie: Meerssen, Limburg
| Polyesterplamuur is idd een mooie oplossing om naden en kieren goed dicht en glad te krijgen. Dit wordt keihard en is achteraf mooi te bewerken met schuurpapier en lak. Dit is gewoon te verkrijgen bij een goede auto materialen zaak of autoschadeherstel bedrijf(kratje bier meenemen )
__________________ * Bad To The Bone ! * The number of people watching you is directly proportional to the stupidity of your actions |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 21 april 2003 Locatie: Amsterdam
| Ik raad je dan de 2-componenten polyester-plamuur aan van Alebastine, deze hecht zeer goed op kunststoffen en is verder zeer goed te bewerken: vijlen/ schuren etc. Om eerst de verschillende plastic onderdelen te lijkmen is er een behoorlijk asortie Bison-lijmen in de handel ! Veel succes ![]() |
| | |
|
| « Dvd-speler = Pc
|
Cm-stacker » |
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| graveren in plastic (glas) | redbull79 | Casemod Junkies | 12 | 9-05-2008 22:47 |
| plastic rand lian-li kasten | kontkommer | Casemod Junkies | 11 | 18-04-2004 10:29 |
| Glazen of hard-plastic hoofd gezocht. | Freakazoid | Area 1337 | 25 | 17-01-2004 12:59 |
| Plastic spuiten. TUT hiervoor in tutorial lijst?? | DJD xtreem | CaseJunkies Support en Feedback | 1 | 6-10-2003 21:11 |
| Laptop kapot, mist plastic kap. | Fleppuhstein | Casemod Junkies | 57 | 4-02-2003 18:00 |