| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 december 2004
| ( Hallo allemaal, wie weet een winkel ergens regio rotterdam waar ze mesh-kits verkopen? ik heb namelijk wat zooi nodig voor mijn voeding te doen... is het ook mogelijk om ze in slangen te doen? is da nog een beetje goed effect? we hebben nog een zooi van die aquarium-slangen leggen... gr. atomik |
| |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Welkom op Casejunkies. Ik zou je willen vragen om eerst even de policy door te lezen. Daarin staat namelijk hoe je het beste dit soort vragen op kan lossen. Mesh is meestal niet los te koop bij electroboeren of andere winkels en daarom kan je het beste je mesh bestellen bij een webshop. MIsschien zijn er webshops in de buurt van Rotterdam waar je het ook op kan halen, maar dan zou ik even in de pricewatch kijken of er webshops in de buurt zitten. Daarnaast zou ik echt geen mesh in je slangen doen, dat blijft niet zitten en kan in je pomp komen, en zo je watercooling vernielen. Buiten om je slangen kan wel, dat blijft nog enigzins zitten en ziet er ook wel aardig uit.
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| |
| | #4 (permalink) | |
| Geregistreerd: 28 september 2003 Locatie: Bergum Friesland
| Citaat:
Dus hij wil zijn gemeshde voeding leads in aquarium slang monteren, en dat geeft een stoer effect bij Project HyperCube een voorbeeldje Hier heeft hij silveren mesh gebruikt in transperante slang ontopic: Tweakstore had mesh producten maar Tweakstore houdt er mee op | |
| |
| | #5 (permalink) | |
| Geregistreerd: 17 december 2004
| Citaat:
maar helaas stopt tweakstore er inderdaad mee... ik heb ook nog een beetje contact met ze... gelukkig... maarja... thnx guys | |
| |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 16 oktober 2003 Locatie: schiedam
| Ik woon zelf in schiedam (vlakbij rotterdam) en er zijn naar mijn weten geen echte casemod store's meer die alles hebben. Ik weet wel dat in delft (half uurtje rijden) bij cs-delft (www.cs-delft) wel van die kitjes hebben. Met trein is ook makkelijk, uitstappen in delft centraal, 1 halte met tram en je stapt voor de deur bijna uit.
__________________ DAT VINDT DE NEWB |
| |
| | #8 (permalink) | |
| Geregistreerd: 17 december 2004 Locatie: Schiedam
| Citaat:
He, ik woon ook in Schiedam. Het beste wat er in Rotterdam zit vind ik PCL computers. Volgens mij verkopen ze daar wel van alles wat. Ik word daar altijd wel goed geholpen. Toen mn Aerogate 2 gek deed, ben ik gewoon terug gegaan en ik kreeg zonder vragen een nieuw. Maar voor de rest zit er idd wel weinig goeie zaken in zo'n grote stad als Rotterdam. | |
| |
| | #10 (permalink) | |
| Citaat:
| |
| |
| | #11 (permalink) | |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Citaat:
.
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- | |
| |
| | #14 (permalink) | |
| Citaat:
Ten tweede, ik ben helemaal niet op zoek naar mesh-kits. Ik reageerde alleen maar omdat ik ook in de buurt van Rotterdam woon. Hhmm...nu ik erover denk, eigenlijk zou ik wel een mesh-kitje kunnen gebruiken. | |
| |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Reboot 4! regio Zuid-holland | PTR | Events Junkies | 0 | 7-05-2005 15:04 |
| Rebootlan! regio Zuid-holland | Artix | Events Junkies | 2 | 4-04-2005 00:20 |
| [animo]Voor lan in buurt van rotterdam (barendrecht) | unreal | Events Junkies | 3 | 13-12-2004 16:52 |
| [Regio Dokkum] cheap mod toolz!!! | FiXeL | Area 1337 | 2 | 20-11-2003 00:58 |