| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 18 november 2004
| Hallo allemaal ik wil mijn Aopen H600B een beetje gaan opknappen. Nu wil ik er een paar extra casefans in doen. Volgens mij kan er standaard maar 1 in deze kast?? Graag wat tips over hoe ik er meer fans in kan doen. ![]() |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 januari 2003 Locatie: Hillywood
| Pak een normale fanguard en teken deze af op de plek waar je de fan wil hebben (vergeet de gaatjes voor de schroeven niet). Vervolgens dremel je het grote gat uit, en boor je de 4 kleine gaatjes in de case. Plaats fan, sluit aan, en woppa... Je ziet dat ik niet te beroerd ben dit uit te leggen, maar voordat je een volgende vraag stelt raad ik je aan een beetje op het forum rond te kijken hier. Je kan veel ideeen en tips opdoen in de Casemod Project Logs No hard feelings En welkom bij CaseJunkies ![]()
__________________ Dus... |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 29 oktober 2002
| Of kijk voor sjabloontjes van de gangbare maten ff in downloadJunkies: http://www.casejunkies.com/files/dow...oad.php?dwn=11
__________________ Pluk de dag!! - Plet de kroket! |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 februari 2003
| Ook hier geldt dat wat simpel rondneuswerk het antwoord brengt, dus wees niet bang om op verkenning uit te gaan. Ik zal vast verklappen dat een van de meest gebruikte methodes een zogenaamde gatenzaag is. Ook kan je figuur- of decoupeerzagen en met een beetje geduld kom je met een dremel ook een heel eind. Als finishing touch ga je met een vijl aan het werk en zie daar: een mooi rond gat .
__________________ Alles is al eens gedaan. Maar nog niet door mij. |
| | |
| | #8 (permalink) | |
| Citaat:
![]()
__________________ Alles is al eens gedaan. Maar nog niet door mij. | |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Met een goede gatenzaag (niet zo'n ding uit de rommelbak van 2 eur kom je probleemloos door metaal en heb je snel resultaat en vooral een perfect rond gat.
__________________ Alles is al eens gedaan. Maar nog niet door mij. |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Zorg wel dat je een scherpe (nieuwe) gatenzaag hebt, ik heb het een keer geprobeerd met een gatenzaag die bot was en wat kromme tandjes had, en dat gaat niet echt lekker (dan gaat ie heen en weer als je het metaal net raakt)
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. |
| | |
| | #15 (permalink) |
| Geregistreerd: 27 maart 2004 Locatie: Hengelo
| Als je een 120mm fan wilt, dan gewoon een CD pakken, die rond aftekenen, en vervolgens uitdremelen. Als je een 80mm fan wilt, dan een 8cm CDtje pakken, deze mooi aftekenen, en vervolgens uitdremelen/
__________________ [b]AMD64 3700+ @ 2.7ghz s754 | Asus K8N4-E Deluxe | X850XT PCI-E | 2048mb DDR PC3200 | Creative Audigy 2 | 800+ gb aan hdd's | Lian Li v2000B | Cambridge 2.1 incl. 2x120w HSP boxen | en meer ..---------- Drome 2006: Plaats 0887 |
| | |
|
| « CCFL
|
Squid's XBOX mod » |
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| 2 Fanholes maken in Antec Sonata Rev 1.0 | B@S | Casemod Junkies | 11 | 21-08-2007 20:19 |
| Fanholes | NicolinoH | Casemod Junkies | 6 | 18-08-2007 09:03 |
| Afbeelding opmaat maken, en beste manier voor op windows!? | CasEBlubber | Casemod Junkies | 4 | 29-10-2006 22:32 |
| [Stof] Hoe het beste schoon maken | TreboR | Casemod Junkies | 23 | 16-12-2003 16:47 |
| Hoe en waarmee het beste backup maken ? | Lampje | Software Junkies | 10 | 16-10-2003 18:07 |