| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #16 (permalink) | |
| Geregistreerd: 2 januari 2003 Locatie: Geldrop
| Citaat:
![]() en het is mijn eerste casemod.. ben pas 3 maandjes bezig met wachten op casemod spullen :x en sommige zijn er nog steeds niet grr.. ![]() | |
| | |
| | #17 (permalink) | |
| Geregistreerd: 6 januari 2003 Locatie: Haarlem
| Citaat:
![]() als ik WC heb draaien zal m'n kast hier ook gepost worden ![]() | |
| | |
| | #18 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: IJsselstein
| Oke, en nu mogen jullie raden welke kleur mijn kast wordt ![]()
__________________ Mini Epaq-X <Finished!> |
| | |
| | #19 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 januari 2003
| heej mooie mod Daklem! het enige wat ik er op aan heb te merken is dat je misschien die "papiertjes" van je Rounded IDE kabels af kan halen. (Die waar AKASA op staat) Voorderest mooie kleurstellingen en imho absoluut niet on-orgineel ofzo, zoveel Xaser mods heb ik nog niet voorbij zien komen. Ik w8 nog ff op nieuwe pics als je spullen van de IA's binnen zijn. ik wil wel een Xaser met een grafisch LCD zien ![]()
__________________ een leven? kewl.... waar kan ik dat downloaden? |
| | |
| | #20 (permalink) |
| kheb net mijn q-tec voeding ff opgengeschroefd, en een blue led fan erin gezet. de intake fan moet nog gebeuren.. khad maar 1 blue led fan over en de neonstring is nog steeds niet binnen van KOD iA. och... zal maandag wel komen.. maar voorlopig dan even geen pics.. |
| | |
| | #24 (permalink) | |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: IJsselstein
| Citaat:
Alles zat erbij behalve een rood ledfannetje, die wordt nagestuurd ![]()
__________________ Mini Epaq-X <Finished!> | |
| | |
| | #25 (permalink) | ||
| Citaat:
. ben toch wel erg benieuwd waar mijn pakketje blijft... indien het vrijdag is verzonden | ||
| | |
| | #28 (permalink) |
| MOD IS TEKOOP! Kast + 3 blue led fans ( coolermaster ) + lasercut fanguard in window + 20 thumbscrews = 130 EURO! Voeding! 550 watt , molexen gemeshed, Blue led fan ingezet! : 50 euro! ccfl's moet je maar even mailen e.d 2 neonstrings t.e.a.b ![]() of doe een leuk bodje! |
| | |
| | #29 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 februari 2003 Locatie: Den Haag
| Ziet er goed uit, lijkt precies op die van mij >( . Hehe http://website.leidenuniv.nl/~s0239690/ Veel suc6 met de verkoop!
__________________ TT xaser II - MSI 865PE Neo2-LS- Intel P4 2800 MHz (800MHz) - 2x 512 DDR PC3200 - Hercules Prophet 9700 pro- Phillips 21 B - pinnacle studio PCTV pro |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Tekoop Moederbord,Videokaart,Geheugen,Processor&TV KAART!!!! | burnoutboy13 | Recycle Junkies (V&A) | 0 | 6-09-2007 20:55 |