| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 15 maart 2003
| Dit is mijn eerste casemod(en m'n 1e post) Het UT-logo is met de decoupeerzaag en dremel gedaan. (en een heleboel vijl-werk) Kast (antraciet)grijs gespoten, waren 3 spuitbussen. Viel toch nog wel tegen, ik had gedacht dat ik toch minder nodig had, Zijkant, blowhole en zijcover(weet niet hoe dat precies heet) zijn KPN groen gemaakt. Blowhole heb ik gemaakt van een 80mm PVC buis. Enkel wil ik nog een andere case-badge, die van A-Open is niet de mooiste. Maar ik weet geen shop waar ik een beetje mooie kan vinden. Zoals je ook je kan zien heb ik die VGA koeler van Zallman.(wafelijzer). Nu is de vraag zal die wel voldoende gekoeld worden, in de zomer als de kamer temperatuur toch wel wat hoger zal liggen. Videokaart is nu een GF3 Ti-200, word een Radeon Pro9700 of GF4 4600 Kan de FAN v/h blowhole, a/d voorzijde dit wel genoeg koelen? Zit een Case FAN van PAPST in( Papst 8412 N/2GL). Of is het aanteraden om aan de zijkant nog een extra fan (80mm) teplaatsen? Maar waar dan? Het logo is dan toch wel op een verkeerde plaats gemaakt. Of zou ik het nog net links daarboven kunnen maken, of zal het dan geen gezicht zijn? |
| | |
| | #4 (permalink) | |
| Citaat:
de metalen zij en bovenkant zijn eerst licht opgeschuurd. Daar heb ik geen grondverf/primer opgebracht. (is niet nodig) | |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 januari 2003 Locatie: Dokkum City \o/
| idd, een groene CCFL zou niet misstaan bij deze kast! ik vindt je mod erg netjes geworden, en je hebt het lef gehad om je drives e.d. mee te spuiten... veel modders durven dat niet aan, terwijl het een simpel klusje is.. hulde! ![]() |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 31 december 2002 Locatie: IJsselstein
| Erg strak afgewerkte mod! Voorkant is erg mooi gespoten, alle drives zwart, erg mooi! Je had misschien wel een iets grotere fan voorop kunnen zetten, maar dit staat ook leuk Window is ook erg strak, niet echt om doorheen te kijken, maar als je er een ccfl achter hangt zie je wel mooi de vorm! Leuk gedaan ![]()
__________________ Mini Epaq-X <Finished!> |
| | |
| | #9 (permalink) | |
| Citaat:
De Fan voorop lijkt misschien op de foto klein. Maar in het eggie is de verhouding naar mijn idee toch wel juist. De foto is vanaf de grond genomen, dus vanonder naar boven. En dan klopt de foto ook niet helemaal meer | |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: Rotterdam
| Dat antraciet met fel groen staat erg cool! Aan de ene kant vind ik hem af, maar aan de andere kant zou er toch wel een groene ccfl (of 2) in mogen. Dat zou volgens mij volop vet staan.
__________________ :: /Specs\ :: http://www.dutchheroes.com/ :: WaterChiller operatief :: CPU temp -4 |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 februari 2003 Locatie: De Bilt
| oie mod, en lekker duidelijk kleuren staan ook erg mooi. En natuurlijk een erg mooi strak logo
__________________ Ex-Moderator:Hardware Junkies Fleppuhstein.nl] Roses are FF0000, Violets are 0000FF |
| | |
| | #14 (permalink) | |
| Geregistreerd: 17 december 2002 Locatie: Kinderland PWNAGE !! :P
| Citaat:
__________________ Gij zult niet stelen, de overheid duldt geen concurrentie Foto meuk op Resetter.nl | |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| HDD was open | Dark Wanderer | Hardware Junkies | 7 | 12-02-2004 23:28 |
| Hoe krijg ik me case open :? | defecto | Casemod Junkies | 25 | 4-09-2003 20:21 |
| Hoe open je je cd-rom drive als je er een bay op zit? | jrbuurke | Casemod Junkies | 16 | 15-08-2003 07:10 |