| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 september 2004
| Ik wil in mijn case status leds maken. Dan denk ik aan ongeveer 10 leds boven elkaar die dan bijvoorbeeld de hdd status weergeven, de cpu belasting of geheugen gebruik. Als je cntrl-alt-del doet in windows en op prestaties klikt krijg je ook een scherm die zo'n status balkje weergeeft zoiets bedoel ik. En dan 2 naast elkaar ongeveer 10 hoog. Ik heb geen verstand van techniek dus iemand tips trucs of ideeen? |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| HDD status is niet zo moeilijk te maken, op de homepage van Exter staat een zeer intresante HDD VU meter: http://members.home.nl/lodio/hdvu.htm Voor je CPU en RAM zou ik echter geen idee hebben. Je kan overwegen een LCD te gebruiken, die kan wel je CPU belasting weergeven.
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Aquatuning.de status | modder.exe | Shop Junkies | 1 | 29-12-2006 17:53 |