| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 juni 2004 Locatie: lichtenvoorde
| hoi iedereen, ik ben sinds kort bezig met een modden van een servertje die ik thuis had. en nu zoek in een heel mooi logo om op die case te plaatsen heeft iemand een mooi logo voor mij dan zou ik die graag willen zien BVD Marc
__________________ Uti, non Abuti |
| |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 april 2004
| Neem hier eens een kijkje: http://gathering.tweakers.net/forum/...ssages/931245/ |
| |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Trucker, Zoals je wellicht in de casemod policy had gelezen zijn smaaktopics verboden. Wij weten niet watvoor logo jij mooi vind, dat weet je alleen zelf. Daarom kan je het beste gewoon casemod gallery's en forums aflopen om te kijken of je wat leuks ziet staan. Daarnaast laat je spelling ook wat te wensen over, lees de geldende policy wat betreft taalgebruik ook even door ![]() Mocht je het niet eens zijn met het slotje dan kan je me altijd via PM bereiken.
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Logo op case | da_flux | Casemod Junkies | 8 | 18-05-2006 14:48 |
| Vraag over logo op case spuiten | Case-Pimp | Casemod Junkies | 4 | 23-08-2004 08:52 |
| CS clan logo op case | modder.exe | Casemod Junkies | 2 | 18-08-2004 22:17 |
| (CaseMod) Hoe maak ik een logo in mijn case | Code-X | Casemod Junkies | 20 | 7-02-2004 11:50 |
| the big S logo | squid | Area 1337 | 9 | 3-03-2003 00:01 |