Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
Ga terug   CaseJunkies.com > Casemodding Junkies > Casemod Junkies
Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier.
Reageer

LinkBack Discussietools
Oud 26-08-2004, 21:36   #1 (permalink)

Standaard Eigen window sticker/side panel sticker

Ey ik ben een beetje een naab in het modde maar wil langzaam aan een beetje opweg
komen door eerst mijn window een soort vynil op te zetten en de andere kant van de
kast(vies lelijk,leeg en zwart :P ) een soort van speciale sticker te plaatsen die je
bij diverse site's kan bestellen maar het probleem is
ik wil een eigen image van een bestand op mijn pc op me kast hebben en zou bij god niet weten hoe ik dat nou zou moeten doen, daarom dacht ik ey misschien wete die forum bezoekers van casejunkies misschien wel een oplossing.......
Sasuke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26-08-2004, 21:49   #2 (permalink)

Standaard

Ten eerste wil ik je verzoeken wat beter op je taalgebruik te letten want dit is alles behalve lekker leesbaar. Om antwoord te geven op je vraag: koop gewoon een rol raamfolie bij de bouwmarkt, print de afbeelding uit, trek hem over en snij hem uit met een scherp hobbymesje.
Oud 26-08-2004, 22:30   #3 (permalink)

RA-ART's schermafbeelding

Standaard

Precies, je kan die rollen raamfolie ook bij autozaken kopen (niet autodealers maar waar je allemaal auto goodies kan kopen), wij hebben dan toevallig wassenaar in leeuwarden. Maar raamfolie is er in verschillende soorten, in rood, blauw, zilver natuurlijk zwart en dan heb je nog de sterke, de hoeveelheid procent lichtdoorlating.

Duhz ff winkel opzoeking die autoramen verduisterd / tint, dat is veel beter, die mensen weten waar ze over praten, je kan dan grote en kleine rollen kopen en meer keuze uit kleuren en zo, een bouwmarkt is zow beperkt.

<off topic>
Ze wisten niet eens waar het traanplaat stond bij onze bouwmarkt
</off topic>

Ja of met latex, dan kan je het er ook weer afhalen en ergens anders op je raam plakken, maar dan wel latex wat kan plakken net als raamfolie.

GRTZ
Oud 27-08-2004, 00:20   #4 (permalink)

Standaard

Bedankt voor de info ik zal het zeker een proberen.
En sorry voor het taalgebruikm, ik was een beetje te enthousiast over het hele modden
gebeuren (het is ook zo spannend allemaal):P.
Sasuke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27-08-2004, 18:11   #5 (permalink)

Standaard

Ik heb via www.shatteredweb.com een bedrijf in Amerika gevonden waar ze voor zo'n 20 dollar je eigen figuur kunnen maken. (verzendkosten inbegrepen) Ideaal toch, met de huidige dollarkoers?
Oud 29-08-2004, 22:20   #6 (permalink)

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jamba
Ik heb via www.shatteredweb.com een bedrijf in Amerika gevonden waar ze voor zo'n 20 dollar je eigen figuur kunnen maken. (verzendkosten inbegrepen) Ideaal toch, met de huidige dollarkoers?
dat is inderdaad een hele goeie oplossing, alleen het is best veel aangezien een klein stukje raamfolie nog geen 5 pleuro kost.
En het is natuurlijk een element van modden, dat uitsnijden met precisie, althans voor mij.
timmehh is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30-08-2004, 10:22   #7 (permalink)

Kaz'Duzar's schermafbeelding

Standaard

Ik heb het zo gedaan: (de tekst heb ik ff gekopieerd van een ander forum, wel gepost door mij):
Vaak wordt alleen het linker zijpaneel gemod, waardoor het rechterzijpaneel er zo saai uitziet. Eerst wilde ik ook niets met dit zijpaneel doen, omdat die kant tegen een (kleren)kast aanstond. Nadat ik mn pc naar de andere kant van mijn bureau verplaatst had, was die kant ook zichtbaar! Ik heb toen besloten er een atoom op te spuiten.
Het zijpaneel was eerst nog wit/beige (oorspronkelijkle kleur) en moest nog zwart gespoten worden. Dus eerst het gebruikelijke schuren, stof en vetvrij maken e.d. en dan grondverf spuiten, dan dit alles weer herhalen en dan helemaal zwart gespoten (een groot aantal keer). *Meer uitleg over het spuiten van je kast vind jij bij het onderdeel how-to's van deze post.
Toen de zwarte verf droog en uitgehard was (na ongeveer 16 uur) heb ik het hele zijpaneel met dik afplakband afgeplakt. Daarna heb ik dit atoom uitgeknipt en op een aantal hoekjes vastgeplakt. Toen met een zwarte fineliner de randen op het afplakband getrokken. Hier heb ik helaas geen foto's van. Daarna heb ik met een stanleymes de randen uitgesneden en daarna het afplakband weggehaald waar het logo moest komen. Hierna heb ik lichtgrijs en zwart door mekaar gespoten. Dit vond ik veel mooier dan zwart/licht grijs en geeft een leuk effect (Dit had ik van te voren al uitgeprobeerd op een andere oude 486 kast). Daarna heb ik het weer goed laten drogen en het afplakband na ongeveer 16 uur verwijderd.
De dingen die ik gebruikt heb zijn:
- kleefdoekjes (80 cent)
- verdunde ammonia
- grondverf (spuitbus, iets duurder dan 5 eur
- zwarte spuitbus (iets duurder dan 5 eur
- licht grijze spuitbus (iets duurder dan 5 eur
- dik afplakband
- fijn schuurpapier
- stanleymes
- zwart fineliner
Kaz'Duzar is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 30-08-2004, 12:24   #8 (permalink)

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Robert85
<off topic>
Ze wisten niet eens waar het traanplaat stond bij onze bouwmarkt
</off topic>
<nogmeerofftopic>
Bij de gamma hier wisten ze niet eens wat het was, terwijl die hele freakin' winkel ermee bekleed is!
</nogmeerofftopic>
Oud 30-08-2004, 19:35   #9 (permalink)

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timmehh
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jamba
dat is inderdaad een hele goeie oplossing, alleen het is best veel aangezien een klein stukje raamfolie nog geen 5 pleuro kost.
En het is natuurlijk een element van modden, dat uitsnijden met precisie, althans voor mij.
Mee eens, modden (zelf vogelen) is leuk, maar of je het ook zo mooi krijgt? $19,25 voor een folie met een custom plaatje wat in één keer goed is, daar is ook wat voor te zeggen.

Maar uiteraard is het ieder zijn meuk!
Oud 9-09-2004, 18:43   #10 (permalink)

Standaard

Is het Probje opgelost?
Dan kan er wel een slotje op ze gan allemaal offtopic
Groeten brantje
brantje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9-09-2004, 18:44   #11 (permalink)

Standaard

Tssssss
Discussietools
Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Twijfel side-panel markbuis Casemod Junkies 6 8-12-2007 15:54
Vraagje ivm side-panel Warheart Casemod Junkies 5 2-08-2007 23:04
window sticker? Sendar Casemod Junkies 3 26-08-2006 13:10
Koelpasta of warmtegeleidende sticker? Neonracer Cooling & OC Junkies 13 30-05-2003 09:11

Copyright 2002 - 2008 Casejunkies.com
Sites: Techzine | Feebs | CaseJunkies | Bodynet | Dolphin-IS.