| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: de WalleN
| Hallo mede junks! Hedendaags mod ik meer aan de auto dan aan mijn pc. Ik heb een klein projectje in gedachten, maar daarvoor heb ik blauwe 92mm round ccfls nodig en blauwe 120mm round ccfls. Her en der heb ik gezocht, op google, diverse casemod sites, diverse internationale shopjes en fabrikanten sites. Het enige wat ik zelf van deze 2 producten heb kunnen vinden is het volgende: http://www.sunbeamtech.com/new/produ...an%20grill.htm Daarnaast ben ik op zoek naar de 92mm variant, het gaat gewoon om het ronde gedeelte. Weten jullie of de 92mm variant wel bestaat, zoja waar is deze dan te krijgen in Nederland? Nu weet ik dat Sunbeam producten niet moeilijk te vinden zijn in Nederland, maar deze 120mm round ccfls heb ik nog niet ergens gezien, de vraag is; weet iemand waar ik deze 120mm round ccfl kan aanschaffen in Nederland?
__________________ blaat |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 juli 2003 Locatie: Earth
| Ik heb ook eens liggen zoeken, maar zonder beter resultaat. Ik denk dat je ( net zoals rawiramdhan al zegt) beter iets kan doen met een glowwire. Die dingen kan je nog in je eigen vorm buigen ook nog, en hebben een langere levensduur ! |
| | |
| | #4 (permalink) |
| thx voor de vervangings ideeën, tis wel jammer dat de inverters van glowwire soms wel es warmer dan normaal willen worden en daarnaast nog eens niet erg lang meegaan. Bij mij in het verleden ging een inverter gewoon in rook op.
__________________ blaat |
| | |
| | #6 (permalink) | |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Citaat:
IIG als je in een auto zit, dan zal er genoeg luchtstroom zijn om de inverter enigzins te koelen.
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- | |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 16 maart 2003 Locatie: Lemiers
| Wat je ook kunt doen is een reepje plexi half rond schuren en buigen en daar ledjes in zetten. Op die manier kun je 'm perfect op maat maken en 't effect is naarmate 't aantal ledjes toeneemt zelfs nog sterker dan bij een CCFL. |
| | |
| | #9 (permalink) | |
| Citaat:
jullie komen op het goede spoor :P check: http://users.pandora.be/borake/angels.htm Hebben jullie door wat ik probeer te maken :P Dat plexi rond buigen/vormen was een 2e optie, en nu zit ik ook nog met de optie van glowwire. Maar eigenlijk wil ik niet gaan kutten met de hitte m de plexi te buigen etc, maarja et moet denk ik dan maar :P
__________________ blaat | |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Er zijn ook plexiglas cylinders te koop, kan je die niet gebruiken? Ik heb er mijn reservoir van gemaakt, van een stuk cylinder van 15cm doorsnede, ongeveer 4mm dik. Als je de juiste doorsnede weet kan je een paar stukjes van een halve centimeter af zagen.
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #11 (permalink) | |
| Citaat:
thx
__________________ blaat | |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Aparte 120mm Fan CCFL. | Freakazoid | Casemod Junkies | 7 | 22-06-2004 15:51 |
| A.C.Ryan Twin CCFL Lights en UV Active Round Cables | Hummel-X | News & Review Junkies | 15 | 28-05-2004 08:13 |