Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
Ga terug   CaseJunkies.com > Casemodding Junkies > Casemod Junkies
Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier.
Discussie gesloten

LinkBack Discussietools
Oud 15-08-2004, 12:29   #1 (permalink)

Standaard adressen?!

waar kan ik adressen vinden voor casemod objecten?
rond Gent in Oost-vlaanderen Belgie, ik ken geen enkel adres, of mss een online winkel ofzo.
modder.exe is offline  
Oud 15-08-2004, 12:37   #2 (permalink)

Standaard

Gewoon Online Shops gebruiken....hoef je teminste je huis niet uit.
En echte casemod winkels zijn er toch niet, dusja.
Dit zijn mijn 2 beste Online shops...

www.freezinghardware.nl --> Gewoon de beste in alles!
www.perfectsystems.nl
Raptor is offline  
Oud 15-08-2004, 12:40   #3 (permalink)

Standaard

In de policy staat het volgende hierover:

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CM policy
Een topic om een vraag te stellen
Als je met een vraag zit en een topic wilt openen dan is dit de manier om te zoeken:
  • Ask Google
    Deze kan je in 80% van de gevallen al best redelijke antwoorden geven. Zo ook allerlei andere zoekmachines, maar Google is wel de meest gebruikte. Zo kun je redelijk wat tutorials vinden om je window te plaatsen. Google zoekt in 4,285,199,774 webpagina's, en de kans is zéér groot dat een antwoord op jouw vraag daar ook bij zit!

Zoek op het forum
    Helaas begrijp je het nog niet helemaal of heb je toch nog vragen. Dan kun je natuurlijk altijd op het forum gaan zoeken of er al een topic over bestaat. Dit kun je Hier doen. Zoek wel meerdere malen met andere woorden als het resultaat niet goed genoeg is. Daarnaast kan je gebruik maken van de Google CaseJunkies.com SiteSearch. Zelf zoeken is minder moeite dan een topic openen!

Kijk in de FAQ!
    Je hebt gezocht en toch kun je niks vinden. Nu wordt het tijd om ook nog een keer de FAQ door te kijken of daar nou inderdaad niks instond over wat jij zoekt.

Open een topic
    Helaas stond het ook niet in de FAQ. Dan wordt het tijd om toch maar een topic te starten over dit onderwerp. Wees duidelijk in je topic titel en post duidelijk wat je wilt weten of ons wilt vertellen.
Als je je topic opent, houd dan rekening met deze dingen:
Ik geloof niet dat je gezocht hebt met google, want de eerste hit die ik krijg als ik zoek is http://www.soefkenijn.be/webshop/ass...jn.be/webshop/
[15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes
[15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox
[15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_-
the widow maker is offline  
Discussie gesloten
Discussietools
Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Nieuwsbrief: stuur de adressen lekker mee? Alexander Online CaseJunkies Support en Feedback 15 27-03-2006 17:08
Outlook Express Adressen database Hermanator Software Junkies 11 4-04-2003 12:14

Copyright 2002 - 2008 Casejunkies.com
Sites: Techzine | Feebs | CaseJunkies | Bodynet | Dolphin-IS.