| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 augustus 2004 Locatie: Nijkerk
| Ik wil bovenop mn pc een extra fan inbouwen. Nu zit daar een plexiglas raampje in ('t is een premod kast). Iemand enig idee hoe dat het beste aan te pakken is zonder het plastic te breken? Ik ben namelijk bang dat er snel barsten in komen en ik zoiets nog nooit gedaan.... En het gaat nagenoeg onmogelijk zijn om een nieuw raampje te bestellen.
__________________ ^ ^ ^ ^ ^ En alweer een goed idee van Jamba! |
| | |
| | #2 (permalink) | |
| Geregistreerd: 7 januari 2004 Locatie: Apeldoorn
| Citaat:
| |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 juli 2004
| Klokboor doet het ook wel denk ik.Plexi is niet zo hard en mits een hoge rpm zit je er zo door + het is heel proper ( als je dan nog een passend vijlstuk hebt is het klusje op een minuut geklaard, als je het hebt natuurlijk). De gaatje voor de vijzen zijn volgens mij geen enkel probleem.Toch aanraden om eerst ff te testen op een testplaatje.Als je geen nieuw paneel kunt bestellen zou ik toch op safe spelen... |
| | |
| | #7 (permalink) | |
| Geregistreerd: 17 december 2002 Locatie: Kinderland PWNAGE !! :P
| Citaat:
__________________ Gij zult niet stelen, de overheid duldt geen concurrentie Foto meuk op Resetter.nl | |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 juli 2003 Locatie: Earth
| Je moet het idd niet op een te hoog toerental doen :P Ik heb ook een keer een 120mm gat moeten zagen met een figuurzaag.... Toen ik eindellijk klaar was kon ik weer opnieuw beginnen omdat alles al weer dichtgesmolten was ![]() |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Plexiglas | tha_crazy | Shop Junkies | 6 | 15-02-2007 06:51 |
| Wat is het verschil tussen gewoon plexiglas en UV-plexiglas? | Instapper | Area 1337 | 6 | 30-05-2006 22:19 |
| Plexi boren en zagen zonder het te breken? | tongue_of_colicab | Casemod Junkies | 18 | 18-01-2005 15:23 |
| Plexiglas | Djdevil133 | Casemod Junkies | 8 | 1-01-2005 23:24 |
| Plexiglas | DJD xtreem | Casemod Junkies | 36 | 3-08-2003 10:50 |