| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 21 oktober 2003
| Hoi, hoe zou ik dit logo moeten spuiten. De letters gaan nog weg maar ik zou niet weten hoe ik dit logo zou moeten spuiten,en daar bedoel ik mee wat voor mallen ik zou moeten maken etc. Zou iemand mij alsjeblieft kunnen helpen? Alvast bedankt. http://www.nerduk.com/site/desktops/logo_1024_768.gif |
| |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Print het rode uit, zodat je alles wat rood is op een stuk papier heb staan. Dat doe je ook met zwart. Daarna knip je alles zo uit dat je alleen mal overhoud. Dat spuit je, en dan heb je je logo op je kast staan. Teminste, dat lijkt mij zo.
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 september 2003 Locatie: Galder
| Spuiten kan makkelijk, je hebt zelfs maar 3 mallen nodig: eerst de ondergrond opzetten in zwart met zo'n mal: ![]() Dan de rode achtergrond in (je raad t al) rood: ![]() En dan in wit de letters: ![]() Elke keer uitsnijden wat zwart is gekleurd.
__________________ Project Centurion All Star: 50% {||||||||||..........} Project Battle server: 50% {|||||||||...........} |
| |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 21 oktober 2003
| Ik heb al een goed logo nu alleen nu is mijn vraag hoe het nou precies in zijn werk gaat. Want mijn kast is al zwart en ik weet niet of ik nu moet schuren of iets dergelijks. Ik heb ook al gezocht op het forum en op google maar nog niets nuttigs gevonden. Zou iemand mischien een stappenplan kunnen maken??? |
| |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 augustus 2003 Locatie: Zaandijk - Noord-Holland
| Je zult moeten schuren voor een goed resultaat, maar ik weet niet of je twee niuewe verschillende lagen/kleuren verven over elkaar kan spuiten. Je zal bij de verfboer (gamma ofz kunnen vragen of de twee verven/kleuren dezelfde eigenschappen hebben, dan kan je ze misschien over elkaar heen spuiten.Dan denk ik gewoon de FAQ volgen en dan na de 'basis kleur' of gewoon meteen zwart goed laten drogen en dan een sjabloon erop, en dan weer goed laten drogen als er nog een tweede sjabloon op moet.
__________________ www.defecto.nl |
| |
| | #9 (permalink) |
| Over elkaar heen spuiten van verschillende kleuren is geen probleem mits je geen metallic verven gebruikt en de lagen tussendoor goed laat drogen. Als je wel gebruik wilt maken van een metallic onderlaag dan heb je als tweede kleur bitumen verf nodig, maar die kan prijzig zijn en is niet zomaar overal te koop in aerosol vorm.
__________________ Project Centurion All Star: 50% {||||||||||..........} Project Battle server: 50% {|||||||||...........} |
| |
| | #11 (permalink) |
| Adobe Photoshop.
| |
| | #12 (permalink) | |
| Geregistreerd: 23 april 2004 Locatie: Castricum
| Citaat:
__________________ T13 Server MOD in progress | | || | | | | | | | | | | | | | | | | "Currently Off-Line" | |
| |
| | #14 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 september 2003 Locatie: Zeist
| Niet moeilijk, maar wel tijdrovend. Tip: Gebruik geen photoshop, maar fireworks of flash, dan krijg je vertex bestanden en kan je het oneindig vergroten zonder verlies van kwaliteit. En aangezien je een zwarte kast hebt, waarom dan niet alleen de zwarte lijnen van het logo in een gewenste felle kleur op de kast spuiten? Slechts een mal en een tof effect ![]()
__________________ Battlefield 1942 roelt de bergtop |
| |
| | #15 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 januari 2004 Locatie: Apeldoorn
| Jup, ik gebruik ook altijd flash voor logo's e.d., inderdaad ook omdat het vector is. Verder vind ik dat flash heel makkelijk werkt als je figuren wilt maken. Ik gebruik flash meer voor ontwerpen dan voor animaties. |
| |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Plexiglas spuiten | Vosse | Casemod Junkies | 15 | 28-01-2007 15:14 |
| [TUT] Je behuizing spuiten | Carpento | News & Review Junkies | 25 | 4-09-2006 09:28 |
| Beeldscherm spuiten | flupke | Casemod Junkies | 25 | 10-08-2006 08:39 |
| Toetsenbord spuiten | jimpsel | Casemod Junkies | 2 | 20-08-2005 11:38 |