| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 4 januari 2003 Locatie: Brunssum
| Deze case heb ik samen met McLiZard gemaakt, zo'n 3 maandjes geleden. Dacht er met de casebadge prijsvraag pas aan om de mod te laten zien, dus bij deze ook een apart topic, omdat ik hem zelf toch wel de moeite waard vind. Zie http://ruuddieboy.romlan.nl/cj/lego/ voor meer foto's ![]() |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 december 2002 Locatie: Putten
| Hey RuudieBoy, lang niet gezien sinds CCMOD Leuke case man, alleen jammer dat die lego mods niet zo functioneel zijn.
__________________ http://www.permafrost.cc |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 10 februari 2003 Locatie: Eindhoven
| Ik wou dat ook graag een keer maken, alleen heb ik hoogst waarschijnlijk niet genoeg technisch lego hiervoor. Zit er hoe dan ook leuk uit. Heb je geen foto's van tijdens het maken van deze 'case'? Ik ben wel benieuwd hoe het een en ander in elkaar zit.
__________________ Bedankt voor de verslaving CaseJunkies |
| | |
| | #4 (permalink) | |
| Geregistreerd: 27 maart 2004 Locatie: Hengelo
| Citaat:
w0w .. ccmod.com .. da's lang geleden whoei ![]() ff ontopic: w0w .. mooie legocase. heb ooist eens zo'n filmpje gezien over hoe iemand een legocase met neonlicht had gebouwd ![]() wel kewl .. lego rulez
__________________ [b]AMD64 3700+ @ 2.7ghz s754 | Asus K8N4-E Deluxe | X850XT PCI-E | 2048mb DDR PC3200 | Creative Audigy 2 | 800+ gb aan hdd's | Lian Li v2000B | Cambridge 2.1 incl. 2x120w HSP boxen | en meer ..---------- Drome 2006: Plaats 0887 | |
| | |
| | #5 (permalink) | |
| Geregistreerd: 4 januari 2003 Locatie: Brunssum
| Citaat:
Maarja, hij's redelijk functioneel: PIII 550 met 384 MB ram, 20 GB hd en 100 Mbit NIC. Is de DNS/WINS/IRC server op onze LAN En hierthuis issie downloadserver, omdat ie behoorlijk stil is.Ik had op het forum van onze LAN een compleet overzicht gezet van wat de stappen waren, maar omdat t forum is leeggegooid zijn die posts ook weg. Ik heb de plaatjes echter opnieuw geupload, echter zit er nu geen beschrijving bij van de stappen. Zie hier voor de foto's, met alle 10 de dagen die we gewerkt hebben: http://ruuddieboy.romlan.nl/cj/legomod/ | |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 april 2003 Locatie: Maarssen
| cool gedaan met dat lego man!! ik denk dat ik ook genoeg lego heb voor zo'n mod maar dan weer niet genoeg om alle pci-kaarten erin te doen :P....
__________________ mijn wepsijt...keesmodje in pictures zeksie! |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| [CM] Lego Light Tower | [AbC]GaFietsuh | Casemod Junkies | 30 | 23-04-2007 08:44 |
| Lego f4n :) | Baboon | Area 1337 | 18 | 15-03-2006 15:47 |
| Is deze case een deftelijke case voor te modden ??? | killerboy | Casemod Junkies | 3 | 30-09-2005 19:25 |
| Lego mod | LightStar | Casemod Junkies | 11 | 27-10-2003 16:45 |