| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 september 2003 Locatie: Auckland
| Haaj, Ik ben ff bezig met een window te maken in me cd-speler. Nou ben ik een paar keer uitgeschoten, met een slijpsteentje. Dat ziet er niet uit... Nou had ik laatst ergens gezien, dat iemand zijn hdd zo opgeschuurd had, zodat hij spiegelde. Hoe heb je dit gedaan? gepolijst of? Ik heb reeds al gezocht, maar ik heb het niet gevonden... Dus alsjeblieft help mij ![]() Groeten Gerben
__________________ Heul nie! |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 juni 2004 Locatie: Haarlem
| Ik ben nu mijn PCI plaatjes aan het polijsten, ik schuur het eerst met schuurpapier 240, daarna 400, 600, 800, 1200 (0,80 euro per vel) en daarna doe ik op me plaatje wat 'polijstpasta' (ongeveer 7euro kost dat) en dan moet je het goed gaan boenen met een doekje (ik doe het met een soort hard sponsje op me dremel-kloon) Ziet er wel vet uit vind ik
__________________ Waarom zou je het vandaag doen als je het morgen nog een keer kan uitstellen ?! |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 september 2003 Locatie: Auckland
| Ik ben nou wel aardg op weg.... Maar er zitten nog een aantal grote krassen in... Nou kan ik hoe hard ik het ook doe niet wegkrijgen met polijst poeder. Als ik dit met de dremel doe, met pasta, word het dan ook niet al te grof? Of gaat het dan echt blinken? En weten jullie iets tegen dat zwarte? of blijft dat zo?
__________________ Heul nie! |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 mei 2003 Locatie: Pringles bus (paprika)
| Polijst poeder? Dat lijkt me maar niks, het moet wel vloeibaar zijn. Ik gebruik geen polijst pasta ofzo maar koperpoets. Werkt prima.. bij koper. ![]() Maar wel eerst schuren met waterbestendige schuurpapier. Kan je bij de Automat of garage wel krijgen. Dan met een beetje water mooi schuren. |
| | |
| | #9 (permalink) | |
| Geregistreerd: 20 februari 2003
| Citaat:
__________________ Alles is al eens gedaan. Maar nog niet door mij. | |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| sunbeam window kit | sjengetjuh | Area 1337 | 1 | 19-05-2007 15:23 |
| Window mod | djmathijs | Casemod Junkies | 3 | 27-02-2007 10:14 |