| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 28 juni 2004
| Hallo iedereen. Ik ben ook bezig met kleine mod van mijn kast. Heb geen before pics meer want die zijn allemaal verijderd Hier heb ik de kast (zijkanten, rest komt nog) zwart gespoten ![]() ![]() ![]() Hier heb ik de kabels opgeruimd met dezelfde mantel als dat REEV gebruikt heeft ![]() ![]() Hier heb ik CCFL'S in mijn kast aangebracht. De rode is nog niet helemaal in positie Dat kan pas als de kast erom heen zit![]() ![]() ![]() Dit is een plaatje van de kast in het begin. ![]() Morgen ga ik hem af maken, dan is de verf nl opgedroogd |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 22 januari 2004 Locatie: Zevenaar
| Hey mate. Leuke mod tot nu toe lkkr felle kleuren. Jij bent eerder klaar met je mod maar die van mij wordt mooier. ![]()
__________________ ANTEC SX835II, P4 2,6 @ 3,4, 800FSB, 1GB 400Mhz Memory, XFX Geforce fx 5600 256MB |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 april 2003 Locatie: Maarssen
| ziet er leuk uit. Maar naar mijn smaak te veel verschillende kleuren CCFL ![]() En idd....de mantel van je kabels is niet super mooi, je zou die mantel UV groen, geel of blauw kunnen spuiten, ziet ie er veel mooier uit in je kast ![]()
__________________ mijn wepsijt...keesmodje in pictures zeksie! |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Zo hallo iedereen Weer ff een update van mijn case mod. De zijkanten zijn zwart en plexi glas zit eraan vast. Verder moet alleen de bovenkant nog en de voor kant. Ik heb ook kabels anders gedaan in he donker ziet het er zo uit ![]() ![]() FF een close up ![]() ![]() Zo in het licht ![]() ![]() ![]() In de planning vrder licht nog - Spiegel aan de onderkant - Voor en boven kant zwart spuiten - kabel mantels zwart spuiten Groeten SennA |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 augustus 2003 Locatie: Zaandijk - Noord-Holland
| Zo ziet het er al veel beter uit zonder de andere draden en alleen de kabel mantels! Ik zou nog iets van glowwire of een aantal leds ofzo in de kabelmantels doen. Er zitten allemaal van die gleuven en dan komt daar mooi het licht tussendoor.
__________________ www.defecto.nl |
| | |
| | #7 (permalink) | |
| Citaat:
| |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| The first casemod | galien | Casemod Project Logs | 5 | 27-02-2006 20:13 |
| casemod | gamingman | Casemod Junkies | 9 | 5-02-2006 18:10 |
| [Casemod] Goede casemod shop? | Code-X | Casemod Junkies | 2 | 1-02-2004 16:41 |
| Casemod Gallery in Casemod Junkies als sticky... | FiXeL | CaseJunkies Support en Feedback | 15 | 25-09-2003 18:42 |