| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 26 juni 2004
| Radiation case Specificaties: Hardware: Processor: AMD Adlon XP 2500+ Moederboard: Asus A7V8X-X Geheugen: 512 MB Videokaart: Sapphire ATI Radeon 9600 Atlantis Pro voeding: X-alien Harddisk: Western Digital 80 Gig 8 MB cache ata 133 Geluid: 4.1 / 5.1 Drives: DVD 16x / CD 52x24x52 Modstuf: Kast: Q-Tec Fan controlers: Aerogate II Neonbalken: 2 x uv / 1 x groen Koelers: 2 x groen / 2 x blauw uit mijn voeding / 2 x meerdere keuren (worden vervangen door blauwen. Roundcables: 2 x glow in de dark met ingebouwde blauwe neon string. Cable mesh: uv groen Stekkertjes: uv groen Verf: uv groen folie: transparante plakfolie voor de window etch / traanplaatfolie Dit is de Radiation case van Kevin. Hij is gemod in totaal ongeveer 12 uur tijd. Hij is eerst iets anders geweest met meer traanplaat. Maar toen ik een Nieuwe voeding kocht (de levicom x-alien) was de mainboard cable groen gemesht. En de rest van al mijn andere kabels in mijn kast waren gemesht met spiralwire. Dus dat was totaal niet mooi. Toen heb ik gelijk alle kabels met groene cablemesh bewerkt. Dit is groene uv sensitive mesh. Je begrijpt dus wel dat dit vet mooi is. Dit is trouwens mijn eerste casemod De foto's ![]() Dit is de voorkant van de Radiation kast met een unieke bewerking. Achter het plexi is namelijk een mooie print geplaatst. Dit geeft een zeer tof effect. Vooral als je er uv neon naast plaatst want dan lichten de randen super mooi op. Het geeft je hele kast een speciale look. ![]() Dit is de zijkant van de radiantion kast, terwijl hij uit staat. De stikkers (window etch) die je op het raam ziet zijn volledig zelf gemaakt. Dit is hetzelfde lulverhaal alleen dan staat hij aan. Je kan het zien aan de lampen in mijn voeding en bij de onderste twee koolers. ![]() Weer de radiation kast alleen dan in het donker. Hierdoor krijg je natuurlijk een veel beter effect. Je kan mijn 3 neon balken ook veel beter zien. de koolers en mijn voeding zijn nu ook goed te zien. ![]() Hier staat mijn groene neon balk niet aan. ![]() Dit is de achterkant van mijn pc. Je kan heel goed mijn Blauwe koeler van mijn voeding zien zitten. Die kan je trouwens regelen met een speciaal knopje achter in mijn voeding. ![]() Dit is de voorkant van de radiation kast. Wat je ziet zitten is de fan controler. ![]() Op deze foto kan je goed zien dat mijn drives gestealtht zijn. ![]() Deze foto is ingezoemd op mijn zelfgemaakte radiation window etch. ![]() En deze van de "Caution Radiation Area" window etch. Kijk maar goed in de cirkel want je kan het niet zo heel goed zien op de foto. |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 september 2003 Locatie: Galder
| Die print op de voorkant van je case is echt gaaf gedaan!
__________________ Project Centurion All Star: 50% {||||||||||..........} Project Battle server: 50% {|||||||||...........} |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 26 juni 2004
| Hier nog even een link naar de website van ons, met daarop meer foto's en een andere case. Kijk op bloep Moet je ff bekijken in ie, omdat het een *** opbouw is ADMINBREAK (PO): Schuttingtaal en SPAM svp achterwege laten. Als je vind dat er meer fotos toonbaar zijn dan plant je ze maar in dit topic! (let wel: 500 max breed!). |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| [CiP] Blue Radiation - Last Update 28-04-2005 | Sir G-nius | Casemod Project Logs | 35 | 27-06-2005 17:43 |