Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
Ga terug   CaseJunkies.com > Casemodding Junkies > Casemod Junkies
Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier.
Reageer

LinkBack Discussietools
Oud 26-06-2004, 00:01   #1 (permalink)

Standaard Mijn clean en style mod

Ik begon aan mijn mod om hem vooral netter te maken want hij zag er niet uit hier een foto van hoe hij was.

Ik heb eerst de hele kast gestript en hem zo leeg gemaakt als het maar kon.

Daarna heb ik de PSU eruit gehaald en er een mantel omheen gebracht das best een rot werk maar het loont wel. De mantel kast 8 euro bij de bouwmarkt en dan heb je 5 meter. Ik heb ook meteen een gouden fangrill aangebracht.

Toen heb ik er van een aantal oude muismatten (dezelfde) een zwarte bodem ingemaakt.

Daarna heb ik weer even de boel gemonteerd en aangesloten.

En dan hier een vergelijking.

Nou dit was de opruim beurt later komt er een update voor de verlichting en dergelijke.

REacties graag

Nu moet het style gedeelte alleen nog komen. Als iemand iedeen heeft voor deze kast wil ik ze graag horen ik hou alleen wel van beschaafde kasten en niet van die mega gesloopte dingen enzo moet wel discreet blijven zeg maar.

Das dan weer mijn smaak
Oud 26-06-2004, 00:08   #2 (permalink)

Standaard

Om te beginnen kan je de POLICY wel eens gaan doorlezen....
Schreeuwende topictitels en plaatjes die breder zijn 500 pixels zijn hier niet gewenst
Het lijkt me een goed plan al pas je dit aan, anders doet een moderator dit wel voor je...

Die spiral wrap vind ik persoonlijk niet echt mooi, echte mesh geeft een veel mooier effect..
Verder netjes gedaan met het opruimen van je kast, beetje jammer alleen dat je de casefans heb verwijderd, vooral nu in de zomer heeft je pc die wel nodig
Rich is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26-06-2004, 00:14   #3 (permalink)

Pureoptical's schermafbeelding

Standaard

IDD waarom heeft jouw casemod hoofdletters nodig, op elk forum wordt dat geschaard onder geschreeuw en dat stellen we dus niet op prijs. Ik heb de img-tags verwijderd aangezien je fotos de layout van het forum vern**ken. Doe jezelf en ons een hele grote lol en lees even de huisregeltjes in ons mededelingenforum. Dat bespaart een hoop frustaties en beginnersfoutjes. Natuurlijk wensen we je veel plezier op CaseJunkies, dat zal prima loslopen als je je aan de huisregeltjes houdt.

Succes met je MOD.

PS: Je fotos mag je weer taggen als je ze geresized hebt naar 500 breed.
Oud 26-06-2004, 00:48   #4 (permalink)

Standaard

Citaat:
PS: Je fotos mag je weer taggen als je ze geresized hebt naar 500 breed.
Zo klaar.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rich
Die spiral wrap vind ik persoonlijk niet echt mooi, echte mesh geeft een veel mooier effect..
Verder netjes gedaan met het opruimen van je kast, beetje jammer alleen dat je de casefans heb verwijderd, vooral nu in de zomer heeft je pc die wel nodig
Ik ben nog lang niet klaar met de mod komen weer fan's in maar ik wil er nog meer mee doen. Dus kom maar op met de tips en inspirerende iedeen.
Oud 26-06-2004, 09:34   #5 (permalink)

Standaard

Kijk eens rond zou ik zeggen:
http://www.casejunkies.com/forum/viewtopic.php?t=5439
http://www.casejunkies.com/forum/viewtopic.php?t=8038
en meer natuurlijk..
Spike is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27-06-2004, 19:02   #6 (permalink)

Standaard

Ik heb nu besloten dat ik groene ledfans ga gebruiken in mijn case en UV ccfl's. Vind ik wel een lkkre combo. Ik heb een Antec zijkant besteld met een window erin ik weet het heel slecht maar ik wil die andere nog heel houden voor het geval t me niet bevalt. Er komt snel een update. Als je nog ideen hbet voor m'n case meld het dan ik zat zelf nog te denken aan een spiegel onder in mijn kast als bodem.
Oud 1-07-2004, 16:49   #7 (permalink)

Standaard

Nou ik ben met veel vrees begonnen aan het gat. Gelukig hielp mijn oom me anders was het minder mooi geworden.

Het ronde gedeelte was het moeilijkst maar dat is uiteindelijk gelukt met de dremel.

maar 1 keer uitgeschoten. maar maakt niet uit is maar een krasje en ik moet de boel toch opnbieuw spuiten.

Op het tweede plaatje lijkt het heel lelijk maar is nie zo als het gespoten is ziet het er beter uit. En ik heb hem nog niet schoongemaakt.
Oud 3-07-2004, 18:40   #8 (permalink)

Standaard

Ik heb nu de zijkant geschuurd en een spuitbus gehaald die het dichst bij de orginele kleur kwam. Ik heb even op het gedeelte wat ik uit mijn sidepanel gehaald heb ff een stukje gespoten en je zag het verschil nauwelijks. Maar ik denk toch dat ik maar meteen alles spuit (alleen de metalen delen dan.) Ik hoop dat het spuiten een beetje lkkr gaat.
Discussietools
Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
[CiP] Clean Case Yozzman Casemod Project Logs 106 11-05-2007 16:52
Waar is mijn normale windows style ? Raptor Software Junkies 5 6-02-2004 23:33
[Style XP] - Matrix style, nu nog de rest Raven Software Junkies 22 24-05-2003 10:06

Copyright 2002 - 2008 Casejunkies.com
Sites: Techzine | Feebs | CaseJunkies | Bodynet | Dolphin-IS.