| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 24 juni 2004
| Nu vraag ik me af welke kasten jullie gebruiken voor jullie mods? Het lijkt me in ieder geval een duur zaakje? En nogal moeilijk ook om een geschikte case te vinden. Welke gebruiken jullie dus? (dit is geen pers.smaak topic, kwil gewoon weten welke kasten het meest in trek zijn ) |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 29 oktober 2002
| Je moet gewoon even goed kijken en lezen, gebruikte kasten worden altijd genoemd. In principe is elke kast geschikt om te modden, als er maar genoeg fantasie en handigheid om de hoek komt kijken! Meestal is niet de case de beperkende factor maar het gebrek aan inzicht van de moddende persoon ...... Tip: lees topics en kijk eens naar de plaatjes, zoveel MODS zoveel verschillende kasten.
__________________ Pluk de dag!! - Plet de kroket! |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Administrator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Lian Li's zijn erg in trek ![]() Wat ik niet helemaal snap is waarom Kingwin's nog zo weinig gebruikt worden, ze zijn toch een stukkie goedkoper dan Lian Li en de kwaliteit is prima Net een Lian Li eigenlijk :P
__________________ [CiP] Industrial Demolition Carpento's visie op waterkoeling.. Carpento: ik koel mn antieke systeempje wel met boerenlucht Demoniac: amoniakhoudende lucht, voor verbeterde warmteafvoer? Carpento: Betuwse slaapkamer ruftlucht |
| | |
| | #6 (permalink) | |
| Banned Geregistreerd: 18 maart 2004 Locatie: Omg Utrecht
| Citaat:
Gebruik ik dus ook. | |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 22 januari 2004 Locatie: Zevenaar
| Mijn eerste mod was gewoon een standaart ATX kastje om lkkr mee te oefenen. Als er dan iets mis gaat dan kan het niet zoveel schelen. Nu ben ik bezig met mijn antec sx 835 II serie te modden maar dat is andere koek ben ik ook een stuk voorzichtiger mee. http://www.casejunkies.com/forum/viewtopic.php?t=8248
__________________ ANTEC SX835II, P4 2,6 @ 3,4, 800FSB, 1GB 400Mhz Memory, XFX Geforce fx 5600 256MB |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 november 2003 Locatie: 127.0.0.1
| En ik ga mn dremel loslaten op mn eerste kast, een pc-71 Totaal geen mod ervaring, dus dat belooft wat Ben al blij dak nu win2K kan installen, betekent dak alles goed in mekaar heb zitten.
__________________ eXistenZ Mk.1: 80% | eXistenZ Mk.2: 30% | eXhost.nl |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Geregistreerd: 15 februari 2004
| Lian-Li PC 71 voor het leve. :P Wel een btje achtelijk, je geeft 200 € uit aan zo'n kreng en dan verkracht je m nog helemaal vanwege het modde en shit ( temintse ik dan )
__________________ Bombing expert. If you see me running, try to keep up with me. |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 september 2003 Locatie: Galder
| Coolermaster Centurion (1)!!! Stukken mooier dan een lian-li vind ik en niet te duur. (zie mn CiP voor foto's, er staat een link in mn sig)
__________________ Project Centurion All Star: 50% {||||||||||..........} Project Battle server: 50% {|||||||||...........} |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Geregistreerd: 24 juni 2004
| Ik ga zelf net aan m'n casemod beginnen. Ik heb een AOpen H700A gekozen, omdat ie me "makkelijk" modden lijkt en niet zo duur is, bovendien genoeg 5.25" brackets :P (nogal veeleisend in dat gedeelte). Met een Lian-Li ben je toch al gemakkelijk 250euro kwijt, en zoveel kan ik nu eenmaal niet uitgeven aan een case, aangezien het geschatte budget voor het hele project 250à300 euro is.
__________________ There are only 10 kinds of people ... Those who understand binary digits ... And those who don't ... |
| | |
| | #15 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 september 2003 Locatie: Zeist
| ik heb een chieftec BX03 en nog wat. maar ik wil voor me nieuwe pc een serverkast van lianli gaan kopen, lijken me erg fijne en overzichtelijkr dingen, en ze zijn goed te modden.
__________________ Battlefield 1942 roelt de bergtop |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Welke verf te gebruiken | D-Day 1944 | Casemod Junkies | 4 | 9-05-2005 22:15 |
| Welke muis en toetsenbord gebruiken jullie ? | SubZer0 | Hardware Junkies | 28 | 16-02-2005 22:06 |
| Radeon 9500 + Zalman ZM80c-hp, Welke ramsinks te gebruiken ? | uJay | Cooling & OC Junkies | 3 | 1-04-2004 15:47 |
| Welke materiale te gebruiken om zelf een koffertje te maken? | defecto | Casemod Junkies | 3 | 27-12-2003 18:00 |
| Welk dremel zaagblad voor metaal gebruiken jullie? | Soefkenijn | Casemod Junkies | 21 | 18-08-2003 17:51 |