| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 april 2004 Locatie: http://localhost
| Hoi, over 3 weken. (als het goed is.) krijg ik mijn AopenHQ08 binnen. ik heb al heel wat plannen gemaakt. ![]() ik maak een foto er voor. en heel wat tijdens het casemodden. en natuurlijk er ook wat na. greetz brantje. [edit] ff een nieuwe pic gemaakt. [/edit]
__________________ Modden is niet meer wat het geweest is.... |
| |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 april 2004
| Ik denk dat het beter is als je een topic maakt als je al echt bezig bent... Maar misschien is het ook wel leuk om je kast te spuiten, tenzij hij nu al een leuk kleurtje heeft. OOk zou ik kleine mods uitvoeren als je drives stealthen, want een paar ccfl's en ledfans erin heeft tegenwoordig iedereen en is dus niet meer heel erg origineel. Misschien kun je ook nog wat met LED-jes gaan spelen in combinatie met plexi?? Mogelijkheden genoeg... ![]() Maar suc6 met je mod! |
| |
| | #4 (permalink) | |
| Geregistreerd: 11 april 2004
| Citaat:
Misschien kun je wat duidelijkler zijn met welke ideeën je hebt en hoe je het uit wil gaan voeren. Dus niet alleen waar je ccfl's en fans wilt hangen, maar wat voor vorm window, kleur kast en hoe je kast er nu uitziet. Dan kun je ook nog wat vragen stellen als je dingen niet snapt/weet. | |
| |
| | #5 (permalink) | |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Kijk eens in de policy, het volgende staat er letterlijk in: Citaat:
.
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- | |
| |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| mijn eerste mod | sniffysniper | Casemod Junkies | 12 | 17-05-2007 19:20 |
| Mijn eerste casemod | Ryuu | Casemod Junkies | 13 | 27-01-2007 12:45 |
| (cm) mijn eerste mod | rockyr | Casemod Junkies | 41 | 21-06-2004 18:45 |
| [CM] Mijn eerste mod..... | Sjamco | Casemod Junkies | 10 | 9-09-2003 22:14 |
| [CM] Mijn eerste casemod | Shuttle_board | Casemod Junkies | 30 | 22-05-2003 18:27 |