| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #16 (permalink) | |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Citaat:
jostie: Popnagelen kan ook wel maar dan moet je goed uitkijken dat je niet te korte nagels neemt of te hard knijpt want je hebt erg gauw een barst in je plexiglas!
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. | |
| |
| | #18 (permalink) |
| Geregistreerd: 21 april 2003 Locatie: Amsterdam
| Het volgende is m'n eerste en (nog) enigste tot nu toe, zelf vind ik het nog steeds een van de "mooiste" ![]() ![]() Het zijn boutjes M5 met een schroevendraaier gleuf (dus geen zes-kant), er is als het ware een sluitring op de schroef en ook op het moertje (wel zes-kant) geintergreerd, dit geeft wel een leuk effect. Ik moet nog eens een Neoprhane pakking maken tussen plexi en case-wanden... |
| |
| | #19 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 13 april 2004 Locatie: http://localhost
| Citaat:
__________________ Modden is niet meer wat het geweest is.... | ||
| |
| | #20 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 april 2004 Locatie: friesland
| Het kan heel simpel en het kan heel moeilijk: 1) Tap in het plexi een m3-4 draad en draai er mooie imbus-boutjes op, heel cool en ziet er super uit. 2) Lijmen zelf geen fan van omdat plexi beweegt door de warmte.. 3) Klemmen, hetzelfde probleem het moet kunne bewegen. 4) Het allermooste; in een rubberren rand, dan kan het bewegen wat het wil. Het blijft zitten en het is mooi. Ik hoop dat ik genoeg info heb gegeve, evt kan ik nog een simpel imbus exemplaar poste:P ![]() |
| |
| | #21 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 september 2003 Locatie: Galder
| Ik denk dat het probleem inmiddels al wel is opgelost aangezien het al meer dan een maand geleden is dat er gepost is in dit topic.
__________________ Project Centurion All Star: 50% {||||||||||..........} Project Battle server: 50% {|||||||||...........} |
| |
| | #22 (permalink) |
| Geregistreerd: 10 december 2003 Locatie: Eindhoven
| Ik heb gewoon een boor en bouten bebruikt, werkt perfekt!
__________________ [1800+ @ 2012Mhz on stock cooling] [Abit NF7-SL rev 2.0] Any vBulletin questions? visit vBFans/vBnl timmehh@vBfans.com |
| |
| | #23 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Ouwe koeien moet je met rust laten ![]()
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| |
| | #24 (permalink) | |
| Geregistreerd: 10 december 2003 Locatie: Eindhoven
| Citaat:
Sorry voor het onnodig verder schoppen van dit topic.
__________________ [1800+ @ 2012Mhz on stock cooling] [Abit NF7-SL rev 2.0] Any vBulletin questions? visit vBFans/vBnl timmehh@vBfans.com | |
| |
| | #27 (permalink) | |
| Geregistreerd: 1 november 2003 Locatie: 127.0.0.1
| Citaat:
![]()
__________________ eXistenZ Mk.1: 80% | eXistenZ Mk.2: 30% | eXhost.nl | |
| |
| | #28 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Volgens mij heeft de TS nu wel een antwoord op zijn vraag van bijna drie maanden oud gekregen!
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Monteren van een Zalman CPU cooler | BDOc | Casemod Junkies | 5 | 26-04-2005 20:40 |
| PSU zonder behuizing monteren | Tommyboy | Hardware Junkies | 8 | 25-01-2005 22:42 |
| Plexi glas bevestigen | Gijs | Casemod Junkies | 2 | 31-10-2004 20:48 |
| Hoe kan ik Plexi Glas "Snijden"?? | brantje | Casemod Junkies | 9 | 1-07-2004 17:12 |
| Noob vraag over casewindow met plexi | yuppie | Casemod Junkies | 43 | 12-03-2004 13:04 |