| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 maart 2003
| Goeiemorgen Junks! Ben zelf net geinteresseerd geraakt in KLEIN spul (mini-itx e.d.) nou zag ik toevallig ergens een 2e hands Via Epia c3-800 (net terug van rma, zit schijnbaar geen garantie meer op, maar is wel gloedje nieuw ). Ik denk 90W voeding, reepje 128 mb sdram, + die epia 150 euro, mwoah moet te doen zijn.Nou heb ik dus uit me ouwe p2-350 een dvd-rom gesloopt en een 30 GB maxtor..... Maar ik gruwel nou ja :P gruwel niet echt, maar diep respect voor diegene die die koffermod met die Epia uitvoerde (squid? sorry, ben echt N00B ) IEMAND toevallig nog wat leuke tips voor 1 hdd, 1 dvd-rom, epia + voeding? Zelf dacht ik aan met aluminium een case'je in elkaar bouwen, fannetje erbij, rounded ide cables en dan ccfl (niet die 30 cm dingen, die kleinere)..... Jullie moeten me vergeven mocht dit topic in een verkeerd forum staan, of mocht ik hier en daar een regeltje breken . Ik zal het even relativeren, ECHT n00b ben ik niet, ik kan een bak met MS-OS wel installeren en redelijk laten draaien (dus ook probleempjes oplossen, tis niet van het nivo waar is m'n office-werkbalk :P), maar........Ik heb wel 2 linkerhanden en interesse in Casemodden , dus hopelijk komt alles nog goed :PIk kijk binnenkort nog wel es mocht er iemand zo tof zijn mij als beginneling nog van wat tips te willen voorzien in HOE of evt ook wat (qua design misschien ), grtz! Roald /edit HMMM, Bart_Banaan heeft eeen HOOOOOP leuks zie ik al - Laat ik het anders stellen: Voor bij de tv en radio -> mp3speler kan sowieso, tvout schijnt ruk te zijn omdat divx/dvd net niet lekker willen afspelen, nou bleek er wat nieuws te zijn over nieuwe bios - Wat moet ik me daarbij voorstellen, gewoon upgraden dmb flashen? of een nieuw 800mhz epia bordje... - zou idd wel TOF zijn als me epia als een celeron 800 zou lopen ipv een p2-350 :P /end (blaat) |
| | |
| | #2 (permalink) | |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Amsterdam
| Citaat:
en dat met die bios zit wat gecompliceerder in elkaar. Het zal niet een simpel flash werkje zijn, je moet ook een chip erbij solderen op een of andere manier. Daar is verder nog niets over bekend en VIA is nogsteeds in andere rechtzaken met Intel dus voorlopig moet je er absoluut niet op rekenen. In princiepe moet je hier gewoon helemaal niet op rekenen.Maar voor tips en advice, mail>msn check profile!
__________________ 31173-1 | |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 maart 2003
| Hehe - die bedoelde ik idd, sorry, mijn fout ![]() Ik zal van het weekend maar eens gaan plannen wat budget e.d wordt en hoe en wat ik precies ga modden aan dat ding :P, mocht ik nog wat zinnigs te melden hebben, misschien evt een casemod voor n00bs-beginnend casemodders, ach ja, als ik in de stemming ben, dan komen er wel foto's en mijn beschrijving van hoe of wat (niet echt bijzonder, maar tis misschien makkelijk voor mede-nivo-modders )grtz! ![]() |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 december 2002 Locatie: Wierum, N-O Friesland
| Ik heb ooit een hele beschrijving hoe ik de SpaceCase heb gebouwd op CCMOD geplaatst, maar die is helaas offline nou, maar gelukkig heeft Mini-ITX.com de engelse versie nog staan. Dat is een bouw handleiding hoe ik de SpaceCase heb gebouwd rond dat Via Epia Moederbordje: http://mini-itx.com/projects/spacecase/ En nu ben ik met een ander klein Mini-ITX kassie bezig: te vinden in dit topic: http://www.casejunkies.com/forum/vie...r=asc&start=15
__________________ Créateur de l'innovación F T W! Support your local B R M |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Waar de casemod spullen te kopen? | neoN1 | Elektronica Junkies | 8 | 12-05-2007 23:27 |
| Waar halen jullie je casemod stuff?? | Jensn | Shop Junkies | 20 | 25-10-2006 19:10 |
| Waar te beginnen. | Foxy | Casemod Junkies | 6 | 31-01-2005 13:48 |
| Waar kopen jullie je casemod spullen? | PeaceMaker | Area 1337 | 2 | 26-07-2004 18:23 |
| [Casemod]Waar ben je mee bezig/Wat ga je als eerste kopen? | Thadeez | Area 1337 | 32 | 16-08-2003 13:33 |