| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 21 februari 2004 Locatie: Boxmeer
| Beste CJers, Ik heb mijn FlexSleeve kitje binnen van de IA, dus ik ga binnenkort meshen. Bij ons op school bij techniek zag ik wat ijzer-ruitjes-plaat liggen, en ik dacht dat dat wel leuk zou staan in mn PSU, als ik er een gat in zaag, dat erachter zet, led fannetje erin, lijkt me leuk. Nou hoorde ik wat dat je beter nieteen gat erin kan maken omdat jedan storingen krijgt door de straling enzo. Klopt dat? Thnx, Alexander P.S. Ik d8 een origibeel idee te hebben, zie ik in het PSU mod compo dat een soortgelijke mod er al is Ik wil dus ff zeggen dat ik dat niet wist en dit niet "gejat" heb. |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 januari 2003 Locatie: Hillywood
| Ik kan je de technische kant van het verhaal niet vertellen, maar aangezien je de gehele kap ook kan verwijderen deze kan vervangen met een plexiglas kapje denk ik niet dat je problemen zal krijgen. Ik heb ook genoeg mods gezien waar de hele kap gewoon verwijderd is, en je alleen het bordje met chips ziet zitten.
__________________ Dus... |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Maakt niet uit voor de werking van je PC, want je doet een ijzeren plaatje weer terug. Dat houd ook EMI straling tegen.
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 februari 2003 Locatie: De Bilt
| De officiele reden is dat het kooi van farraday effect de straling tegen houdt. Maar ik draai al ruim een jaar met een plexi kap zonder problemen. Dus kan wel hoor.
__________________ Ex-Moderator:Hardware Junkies Fleppuhstein.nl] Roses are FF0000, Violets are 0000FF |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Geregistreerd: 21 februari 2004 Locatie: Boxmeer
| Top Binnekort ff tijd zien te maken, druk met school, en decoupeerzaagjes halen (ja, heb er een paar verbruikt met window inbouwen). Ik zal resultaten showen (verwacht niet veel hoor) in het Compo topic |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Dat maakt echt niet uit .
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #13 (permalink) | |
| Geregistreerd: 29 oktober 2002
| Citaat:
Metalen gaas is dus een goede remedie om straling op te vangen.
__________________ Pluk de dag!! - Plet de kroket! | |
| | |
| | #15 (permalink) |
| Geregistreerd: 27 maart 2004 Locatie: Hengelo
| zag laatst een "diablo doodskist PSU" voorbij komen @ CMG site. Die gast had een PSU gemod in een kunststof design wat leek op een doodskist, rechtopstaand op de PCtower, met een diabloface erop. Heel kewl. (het lijkt plexi, maar't is kunststof .. stond in worklog) Verder heb ik hier een kastje draaiende als mp3server op de router welke een psuutje erin heeft zitten zonder omhulsel, dwz, alleen de printplaat met stuff wat de PSU maakt, en geen kap etc (nam plaats in beslag )
__________________ [b]AMD64 3700+ @ 2.7ghz s754 | Asus K8N4-E Deluxe | X850XT PCI-E | 2048mb DDR PC3200 | Creative Audigy 2 | 800+ gb aan hdd's | Lian Li v2000B | Cambridge 2.1 incl. 2x120w HSP boxen | en meer ..---------- Drome 2006: Plaats 0887 |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| spiegel dof maken | Backsmash92 | Casemod Junkies | 14 | 10-03-2008 16:45 |
| Windows maken | insomnia7 | Casemod Junkies | 14 | 13-11-2006 19:46 |
| FAN hole maken | SniperWolf | Casemod Junkies | 11 | 22-10-2006 21:14 |
| Fancontroller maken | blackdragon | Elektronica Junkies | 8 | 13-02-2006 18:59 |
| raampje maken | GBCHEATER | Casemod Junkies | 5 | 28-09-2003 14:23 |