| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
|
| ![]() Ik kreeg een tijdje geleden een Compaq Proliant 3000, nou kan ik hier niet erg veel mee want hij is niet erg snel ( Dual Pentium 2 300 Mhz) maakt erg veel lawaai en vreet aardig wat stroom (2x 650 watt voeding). Daarom ben ik van plan om hier een normale pc in te modden. Wat gaat er allemaal gebeuren? Er komt een AMD Athlon XP 2500+ in met een Abit NF7 Moederbord en 512 Corsair ram en waterkoeling. Ik wil verder wat raampjes in de kast maken, de originele lcd vervangen voor een mooie blauwe en de kast voorzien van een leuk kleurtje. Afmeting van de kast (alle panelen verwijderd) (LxBxH) : 59x30x42 cm Hier onder volgen wat meer plaatjes om een goede impressie van de kast te krijgen, excuses voor foto's van soms wat mindere kwaliteit. ![]() ![]() ![]() ![]() Op bovenstaand plaatje is de kast gestripped en is het een en ander weg gedremeld. ![]() De kast heeft aan de rechter kant een Metalen paneel wat er niet af kan, over dit paneel zit het normaal zichtbare paneel dus is dit inwendige paneel voor mij overbodig er komen namelijk geen zware voedingen in die hij moet ondersteunen. Daarom gaat dit stuk er helemaal af. Zo kan ik makkelijk mijn radiatoren, pompen en dergelijke plaatsen. Updates van deze CIP zullen snel volgen... |
|
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 februari 2003 Locatie: De Bilt
| Zo sloop even een proliant 3000. Weet je hoeveel die dingen nog voor over de toonbank gaan. Al is het alleen al maar voor onderdelen. Maarja het kan een mooie casemod worden. Lekker veel ruimte, ik ga deze volgen.
__________________ Ex-Moderator:Hardware Junkies Fleppuhstein.nl] Roses are FF0000, Violets are 0000FF |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 24 maart 2004 Locatie: Zoetermeer
| hahah zo'n ding hebben we ook nog op mijn werk staan, gelukkig zitten er wieletjes onder. ![]()
__________________ www.xo-clan.tk |
| | |
| | #7 (permalink) | |
|
| Citaat:
| |
|
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 januari 2003 Locatie: Breda
| [breezah-mode]OEEEHOEEEOH Wat is ie groooooooot :P[/breezah-mode] [Jomanda-mode]Damn dit wordt wat ik voel het aan mijn water![/Jomanda-mode] Bookmarked!
__________________ Your personal JackAss Tatuut, brantweer! |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Geregistreerd: 15 oktober 2003 Locatie: schiedam
| haha ieder1 zal maar zo'n zondag avondtik hebben, heb je hier binnende korste keren een yomanda-fanclub-website. Maar lijkt me best cool hoe dat wordt. Ik heb hier ook zo'n een soort zelfde kast staan van een klant die weegt leeg 35 kilo. Dus kweet ongeveer hoe het voelt ![]()
__________________ DAT VINDT DE NEWB |
| | |
| | #15 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 november 2003 Locatie: Assen
| Wat ga je eingelijk doen met de oude hardware. Anders heb ik daar mischien nog wel belangstelling voor. Pm me daar maar even over als je het kwijt wilt. Ontopic Lijkt me een erg mooie mod te worden Deze ga ik zeker volgen. |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| [CiP] Black Reflection [Update 6 Juni] | DarkMirrorOnline | Casemod Project Logs | 30 | 2-07-2006 20:44 |
| [CiP] CZN (!!..UPDATE..!!)(5 Juni) | Sammy078 | Casemod Project Logs | 16 | 26-06-2006 18:41 |
| [CiP] Goalkeeper [last update: 22 juni 2006] | Ace_22 | Casemod Project Logs | 10 | 23-06-2006 05:49 |
| [CIP] Scrapheap Challenge | Laatste update: 26-07-2004 | uzuri | Casemod Project Logs | 365 | 15-08-2004 16:24 |
| aopen qf50 mod [UPDATE 30 JUNI!!!] | jostie | Casemod Junkies | 40 | 1-07-2004 13:40 |