| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #68 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 april 2004
| ![]() Dit heb ik de afgelopen dagen oa gedaan aan mijn mod. hoe ik het heb gedaan: Dat atomic logo heb ik gewoon van internet gehaald, uitgeprint, uitgeknipt en de randen overgetrokken op mijn (al zwart gespoten en afgeplakte) sidepane. DIt heb ik daarna met een stanleymes uitgesneden en het afplakband weggehaald. Toen zwart en grijs door mekaar gespoten, dagje laten drogen, afplakband verwijderd en dit was het resultaat... Ik ben er best tevreden mee. Van heel dichtbij zijn de randen niet helemaal scherp, maar van een iets grotere afstand (halve meter oid) ziet het er echt goed uit :P |
| | |
| | #70 (permalink) | |
| Administrator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Citaat:
![]() | |
| | |
| | #72 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 april 2005 Locatie: Sleeuwijk
| Er zit geen plexiglas over dat lcd, maar iemand zal hem denk ik ook niet als bijzettafel gebruiken. Hij staat namelijk op de grond, en je zal sneller iets op mijn bureau zetten dan op mijn kast. Hij zit trouwens bovenop omdat er voor in mijn kast niet genoeg ruimte is, dus heb ik hem daar maar gezet. |
| | |
| | #74 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 juli 2004
| Kzal ook maar eens een bescheiden bijdrage leveren... Hier een foto van een busplaatje waarin ik 2 venstertjes heb gesneden en een rond gat waar de schakelaar van men CCFL in steekt.De venstertjes zijn opgevuld met op plastic uit een cd-hoesje....Ben momenteel met ledjes bezig om deze nog wat extra te belichten ( de cd-rom drive die er boven steekt is intussen gestealth....oude webcam foto...) ![]() |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Het Grote LOL Topic (deel 7) | Thadeez | Area 1337 | 621 | 26-06-2004 09:36 |
| Het Grote Kleine JunkModjes Topic - Deel 3 | the widow maker | Casemod Junkies | 573 | 11-06-2004 16:12 |
| Het Grote Kleine JunkModjes Topic | Deel 2 | The_Resetter | Casemod Junkies | 570 | 11-02-2004 18:51 |
| Het Grote Kleine JunkModjes Topic | Post Al Je Kleine Modjes | Hermanator | Casemod Junkies | 437 | 15-10-2003 17:57 |
| Het Grote 1337 JunkModjes Topic | Post Al Je Kleine Modjes | the widow maker | Area 1337 | 6 | 5-09-2003 13:12 |