| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #723 (permalink) | |
| Moderator Geregistreerd: 17 mei 2006 Locatie: Heemskerk
| Citaat:
Wat is de oplossing dan?
__________________ Verlaat CJ met een knal | |
| | |
| | #724 (permalink) |
| Geregistreerd: 27 november 2004
| Dit rekje moest boven een gat komen, in plaats van het rekje over het gat te monteren vergroot ik nu het gat, en dan er onder bevestigen. Ter verduidelijking: ![]() Scheelt net 2 materiaaldiktes, dus 1,5 mm alu en nog een plaatje staal Genoeg iig. Maar om niet in de knoei te komen met de drivebays moest de vorm van het rekje ook wel aangepast worden. Dat is intussen ook gedaan ![]()
__________________ Those were the times... |
| | |
| | #727 (permalink) |
| Geregistreerd: 10 april 2007 Locatie: Hellevoetsluis
| Waarom zit hij er dan zo ver vanaf? of is dat weer eens een domme vraag van mij ![]()
__________________ [CIP] Air-Intake |
| | |
| | #728 (permalink) |
| Da's helemaal geen domme vraag maar die kast heeft een frame, en daar overheen schuif je die kap die je op dat plaatje ziet. De fan moet wel onder de fangrill komen, maar ik wil 'm niet aan de kap vasthebben maar aan het frame. Die kap is nu zo'n 9 cm hoog, fan is 2,5 cm dik, heb een halve centimeter nodig om wat boutjes te omzeilen, dus hij moest 6 centimeter boven het frame komen. Daarvoor dus dit rekje ![]() Overigens moest de vorm iets aangepast om een conflict met de drivebays te voorkomen, zo issie nu: ![]() schuine kant er dus aan ![]()
| | |
| | #729 (permalink) |
| Geregistreerd: 10 april 2007 Locatie: Hellevoetsluis
| Ahaa nu is alles mij duidelijk Succes met je mod nog. ![]()
__________________ [CIP] Air-Intake |
| | |
| | #734 (permalink) |
| Dat is ook wel meegevallen hoor Hij zit al op zn plek zelfs. Zie het CIP-topic ![]() Montage is uiteindelijk nog weer anders geworden als het alternatieve ontwerp wat ik hiervoor al postte. Hij hangt nu vast aan twee afzonderlijke hoekprofieltjes. Wat toch makkelijker om wat speelruimte te hebben in de hoogte, en dat gaat op deze manier beter ![]()
| | |
| | #735 (permalink) |
| Moderator Geregistreerd: 3 december 2005 Locatie: 51.9713252344, 6.2950180024
| Ben nu met iets heel kansloos bezig. Een switch modden, een cheap ass 8poorts 10/100 realtek digetje. ik wil er een window in gaan zetten .
__________________ Comming soon to your local ISP. VOORDEELVERPAKKING.NL |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Het Grote LOL Topic (deel 7) | Thadeez | Area 1337 | 621 | 26-06-2004 09:36 |
| Het Grote Kleine JunkModjes Topic - Deel 3 | the widow maker | Casemod Junkies | 573 | 11-06-2004 16:12 |
| Het Grote Kleine JunkModjes Topic | Deel 2 | The_Resetter | Casemod Junkies | 570 | 11-02-2004 18:51 |
| Het Grote Kleine JunkModjes Topic | Post Al Je Kleine Modjes | Hermanator | Casemod Junkies | 437 | 15-10-2003 17:57 |
| Het Grote 1337 JunkModjes Topic | Post Al Je Kleine Modjes | the widow maker | Area 1337 | 6 | 5-09-2003 13:12 |