| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #706 (permalink) | |
| Geregistreerd: 30 maart 2007
| Citaat:
ik had een AC Freezer 7 pro besteld, maar toen ik hem wou inbouwen bleek dat het niet ging passen. De freezer wordt namelijk met van de klemmetjes (net als op sommige stock coolers) vastgezet. De koeler die al op mijn mobo zat, was vastgeschroeft en aan de achterkant zat zon backplate. Ik dacht dat er wel af kon, maar nee..hij was vastgelijmd! Dus toen heb ik die klemmetjes van de Freezer 7 afgetrokken, goede schroefjes en ringetjes gehaald, en nu zit hij muurvast . | |
| | |
| | #708 (permalink) |
| Geregistreerd: 27 november 2004
| As if het aantal posts er toe zou doen ? Dat zegt niet zo veel hoor ![]() Toen ik officieus in de CJ crew terecht kwam had ik naar schatting zo'n 70 berichten ofzo. Veel belangrijker was in mijn geval dat ik een 'kruiwagen' had, oftewel: iemand die ik kende, en mij voordroeg voor de NKCM-crew. Ik ben overigens begonnen als medewerker bij het NKCM (das was rond de jaarwisseling van 2004-2005. Na PcXperience ben ik moderator geworden op Software Junkies, en zo langzaam doorgegroeid.
__________________ Those were the times... |
| | |
| | #709 (permalink) | |
| Geregistreerd: 22 april 2007
| Citaat:
![]() is alleen kapot gegaan, kon niet echt tegen een muur denk :P en een keer bij een oude pc de cd drive eruit gehaald en de bovenkant eraf gesloopt :P ziet er wel vet uit (en ik had meteen een weddenschap gewonnen, ik kon op die manier namelijk perfect ronde circels tekenen op een cd ![]()
__________________ dyslect hier, lees bovenstaand bericht niet als je erg gesteld bent op goed nederlands | |
| | |
| | #711 (permalink) |
| ik had em helemaal gestript (metalen pin van het motortje laten zitten, anders blijven de magneten niet in et midden) en daarna om en om fanbladen afgebroken en de overige verhit zodat ik ze recht kon buigen en er eluke puntjes aan gemaakt, dan extra lang snoer pakken en aanzetten leuk effect als je zo'n ding op je zus gooitedit: nu ik dit typte heb ik een vet idee ik wil 2 fans hebben en slopen en ombouwen tot werpstar, dan tegen elkaar plakken en er batterijen aan vast maken, dan heb je helemaal geen snoer meer das vet, maar dan wel tegen elkaar in draaien heals ik nog eens 2 fans ergens uit sloop ga ik dat maken en ik wil een lege 360 case hebben en daar een pc in bouwen, maar ik wil zo veel, moet er alleen mee wachten todat ik een goed baantje heb en todat ik et huis uit ben
__________________ dyslect hier, lees bovenstaand bericht niet als je erg gesteld bent op goed nederlands |
| | |
| | #713 (permalink) |
| Geregistreerd: 10 april 2007 Locatie: Hellevoetsluis
| \Ik heb afgelopen week maar mijn voeding uitelkaar gehaald, enik dacht met een raampje en een kleurtje is het mooier ;P Dus na een tijdje werken krijg ik dit : Nu resultaat en orgineel : Kabels moeten nog een keer gesleeved worden en het lukt me niet om die foto's tevoorschijn te toveren... http://www.putfile.com/pic.php?img=5962773 <-- linkje
__________________ [CIP] Air-Intake |
| | |
| | #715 (permalink) |
| Geregistreerd: 10 april 2007 Locatie: Hellevoetsluis
| Hmm waarom lukt het mij dan niet
__________________ [CIP] Air-Intake |
| | |
| | #716 (permalink) |
| vraagje, als ik ledjes (6 stuks) op de 5 volt lijn aansluit terwijl ze normaal op 4,5 volt werken, zullen ze dan raar gaan doen of niet, anders moet ik me pa laten helpen met weerstandje zoeken, snap ik namelijk geen hol van en hetzelfde met een lasertje dat normaal op 4,5 volt werk, zal die gaan doorbranden :P
__________________ dyslect hier, lees bovenstaand bericht niet als je erg gesteld bent op goed nederlands |
| | |
| | #717 (permalink) |
| Geregistreerd: 26 juli 2006 Locatie: Culemborg
| Waarschijnlijk branden ze wat feller en gaan ze wat minder lang mee, maar... ledjes die op 4.5v werken? Ik ken ze tot 3.8v, maar dat zijn de echt diepe UV leds....Edit: Sorry, sterke witte leds en zo kunnen inderdaad 4.5v aan.\ @ biokip, bedoelt hij niet gewone leds én een laserled?:P |
| | |
| | #718 (permalink) |
| Geregistreerd: 29 april 2007 Locatie: Arnhem
| Nee, ze zullen niet doorbranden alleen wel warm worden. Het is natuurlijk mooier om het meteen perfect te hebben dus ga naar je plaatselijke electra boer en zeg dat je ledjes hebt die om 4,5 V werken en dat je ze wil aansluiten om 5V en vraag dan om de bij behorende weerstanden. Je kan het natuurlijk ook zelf uitrekenen, en aangezien je er geen hol van snapt dezel link: http://www.metku.net/index.html?path...calc/index_eng Het is het slimst om ze paralel te hangen met iedere led een eigen weerstand, dus je vult de gegevens in bij single led. En dan volgens mijn berekening (Uitgegaan van dat je LEDS 20 mA zijn) heb je een weerstand van 25 Ohm nodig. 25 Ohm bestaat niet dus dat wordt 27 Ohm. Kleurcode: rood-paars-zwart. ![]() @ MR.stijntje, volgens mij zijn het laserleds :P |
| | |
| | #719 (permalink) |
| ehmmm de ledjes zitten al op een printplaatje en de laser is gewoon apart ik zal ff foto's maken hier zie je de ledjes, komen uit zaklamp waar 3 AAA batterijen in moesten ![]() deze ledjes ga ik mischien gebruiken om mijn super mooie *kuch kuch* 6500 vid kaart te belichten ![]() en hier et lasertje, draadjes zijn er nu alleen af, ff eraan solderen en krimpkous eromheen ![]() dan wil ik zoeits maken maar dan met behulp van fan en in me kast http://video.google.nl/videoplay?docid=-186551...arch&plindex=2 ze komen samen uit een zaklamje[/url]
| | |
| | #720 (permalink) |
| Geregistreerd: 27 november 2004
| Vanmiddag even met aluminium zitten spelen om een fanophanging te maken. Fan komt er óp te liggen eigenlijk, gefixeerd door 4 antivibratierubbertjes. Aluminium buigen zonder zetbank gaat wel aardig, maar echt precies is het nu niet. Resultaat is dat het ding 1 mm te hoog is, maar dat lossen we wel op een leuke manier op :P ![]() ![]() Is overigens voor bovenin Cavallino Rampante ![]() [edit] Verdeurie :P Het gaat op deze manier niet passen. Joepie, dit wordt het leukere modwerk ![]()
__________________ Those were the times... |
| | |
|
| « vraagjes
|
Nieuwe Case kopen » |
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Het Grote LOL Topic (deel 7) | Thadeez | Area 1337 | 621 | 26-06-2004 09:36 |
| Het Grote Kleine JunkModjes Topic - Deel 3 | the widow maker | Casemod Junkies | 573 | 11-06-2004 16:12 |
| Het Grote Kleine JunkModjes Topic | Deel 2 | The_Resetter | Casemod Junkies | 570 | 11-02-2004 18:51 |
| Het Grote Kleine JunkModjes Topic | Post Al Je Kleine Modjes | Hermanator | Casemod Junkies | 437 | 15-10-2003 17:57 |
| Het Grote 1337 JunkModjes Topic | Post Al Je Kleine Modjes | the widow maker | Area 1337 | 6 | 5-09-2003 13:12 |