| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #692 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 22 april 2007
| Citaat:
![]() ik vind hem nu wel erg verlicht (lijkt nu op een magnetron ) en staat los op de dvd drivemischien ga ik er gaten in boren en doe ik in de onderkaak ledjes en dan de monde een stukje openzetten weet iemand of er verf is die er als metaal uit ziet? echt glimmend enzo, das helemaal vet, metalen tanden ![]()
__________________ dyslect hier, lees bovenstaand bericht niet als je erg gesteld bent op goed nederlands | ||
| | |
| | #699 (permalink) |
| Geregistreerd: 29 april 2007 Locatie: Arnhem
| Ik verveelde me dus ben ik eens gaan klooten met een cd speler motertje. Klik op de link voor een filmpje. http://www.freewebs.com/biokipje/cd%20speler.html Dit is redelijk triest, alleen een tie-wrap met wat tape. Alleen even om te proberen. Maar je zou er best leuke dingen mee kunnen doen, en ik heb volgens mij nog een paar motertjes liggen Je zou bijvoorbeeld een uitschuivend plateuatje kunnen maken in je case Ik heb gewoon een cd-speler gesloopt, het motertje eruit en die gesoldeerd aan 5V. Let niet op de spel fouten maar school = over :P |
| | |
| | #700 (permalink) |
| Geregistreerd: 10 april 2007 Locatie: Hellevoetsluis
| Jij verveelde je wel HEEEL erg zeker Ik heb nog 3 weken school. Ik heb het dus nog druk zat. Toch erg origineel bedacht ![]()
__________________ [CIP] Air-Intake |
| | |
| | #703 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 mei 2006 Locatie: Heemskerk
| Beetje levenloos :P
__________________ Silenth-Hardware.nl - Voor de stille PC's! |
| | |
| | #704 (permalink) | |
| Geregistreerd: 7 maart 2006 Locatie: Roden
| Citaat:
![]()
__________________ Mijn case is TOOL-LESS, elke keer wanneer ik erin sleutel raak ik gereedschap kwijt | |
| | |
| | #705 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 mei 2006 Locatie: Heemskerk
| Dan heb je gewoon trage connectie :P EDIT: Yeaaaaaah! Nummer 1000 Dat ik er nog minstens 1000 mag posten! ![]()
__________________ Silenth-Hardware.nl - Voor de stille PC's! |
| | |
|
| « vraagjes
|
Nieuwe Case kopen » |
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Het Grote LOL Topic (deel 7) | Thadeez | Area 1337 | 621 | 26-06-2004 09:36 |
| Het Grote Kleine JunkModjes Topic - Deel 3 | the widow maker | Casemod Junkies | 573 | 11-06-2004 16:12 |
| Het Grote Kleine JunkModjes Topic | Deel 2 | The_Resetter | Casemod Junkies | 570 | 11-02-2004 18:51 |
| Het Grote Kleine JunkModjes Topic | Post Al Je Kleine Modjes | Hermanator | Casemod Junkies | 437 | 15-10-2003 17:57 |
| Het Grote 1337 JunkModjes Topic | Post Al Je Kleine Modjes | the widow maker | Area 1337 | 6 | 5-09-2003 13:12 |