| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #646 (permalink) | |
| Geregistreerd: 20 maart 2007 Locatie: De Lier
| Citaat:
Gister wel even met een ander junkmodje begonnen: ben bezig een USB en FireWire expansion tray (zo eentje die standaard bij je moederbord komt, dus niet PCI) in een drivebay cover te verwerken. Dit omdat mijn huidige case USB aansluitingen aan de voorkant heeft die ik toch wel erg makkelijk vind en ik dit in mijn homemade case ook wil hebben. Fotootjes volgen uiteraard nog, maar misschien brengt het mensen op ideeen :P Ik heb trouwens nog wel het één en ander tot mijn beschikking, dat ik al aan het ontleden ben en strippen voor (onder)delen die ik kan gebruiken: 1 zéér oude Compaq 486 Desktop case, zwaar en stevig 1 iets minder oude "standaardmodel" miditower, gestripped voor 3,5 en 5,25 inch bays, LEDjes en switches inclusief moederbord connectoren, moederbord bevestigingstray De sidepanels hiervan zal ik waarschijnlijk op maat maken en hergebruiken. Grootste "probleem" is een beetje apart en onconventioneel design te bedenken dat ik met mijn materialen kan uitvoeren. Ik maak hier dan ook pas een CiP van als ik daar een helder beeld van heb en echt aan de slag ben. 1 spuitbus accentgeel, hoogglans, ooit gebruikt in mijn eerste spuitpoging. 1 stukje 10x50 cm hor gaas, zou een mooi accent kunnen vormen (stoffilter?) enkele plaatjes hout verschillende soorten lijmen en een redelijke gereedschapskist Ik heb overigens ondertussen alweer een budget, maar ik vind het nu toch de sport om met 0 euro een case te gaan bouwen :P Heb net zo'n geinig logo ontworpen gisteravond waarin ik de "0" en het "€" teken heb verwerkt ![]() Trouwens even een vraagje: zou dat werken, ducttape als geluidsdemper tussen HDD/DVD en de trays? Een beetje dun misschien, maar directe trillingen zou ik zo kunnen opvangen... BINNENKORT: In ieder geval foto's van de "FireWire/USBay" en mijn hoop onderdelen! | |
| | |
| | #647 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 mei 2006
| Ik heb ook nog een klein(opzichtig) Modje gedaan aan men kast. Er zaten wel wat kosten aan verbonden, namelijk voor de traanplaat. Mijn allereerste minimod was deze ![]() De Sticker Op deze foto kan je ook mooi zien wat mij stoorde!! namelijk die lelijke witte cd rom en diskette drive.Na wat rondstruinen over het internet en wat meten aan mijn kast ontdekte ik dat ik allemaal ledjes in de gaatjes onderin mijn pc kon monteren. het resultaat hiervan is dit. Maar ik zat nu dus nog steeds met die lelijke drive bays!! Uiteindelijk heb ik maar een stuk traanplaat gehaald bij de gamma en die erop gezet. Dit is het resultaat. ![]() Van voren gezien. Cd-lade gesloten. Je kan hem openen door op de onderkant te tikken. dit ziet dan zo uit. Deze mods samen! dus de ledjes de sticker en de traanplaat hebben mij in totaal nog geen 30 euro gekost. En de kast kostte iets van 60 euro. ik heb dit alles uitgespreid over een lange periode. Ik vind dit niet veel geld. En ik heb toch een kast die enigzins opvalt! Hoop dat jullie het wat vinden grrrtz Hydrosine |
| | |
| | #649 (permalink) | |
| Citaat:
| |
| | |
| | #651 (permalink) | |
| Citaat:
op veel lanparties is er altijd een blauwe streep over de vloer en die is dan van mij ![]() | |
| | |
| | #652 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 april 2007 Locatie: Almelo
| *schop* ik had ffies een vraagje en wist niet waar ik die moet bestellen, ik heb net vandaag de connectx setje van ac ryan ontvangen, maar hoe moet je die twee dingetjes gebruiken om ervoor te zorgen dat de connectoren losgaan of dat je tenminste de draden er uit kunt trekken ?
__________________ - קל-אל - |
| | |
| | #654 (permalink) |
| ja, ik bedoel de toolx ja, heb zelf al een beetje liggen prutsen, maar die dingen zijn niet echt geschikt als je snel zweethanden hebt die ene toolx snap ik nu, maar hoe moet je die (andere) toolx gebruiken voor de 20 pins connector, ook gewoon ertussen drukken lijkt mij dan ?
| | |
| | #655 (permalink) | |
| Administrator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Citaat:
__________________ [CiP] Industrial Demolition Carpento's visie op waterkoeling.. Carpento: ik koel mn antieke systeempje wel met boerenlucht Demoniac: amoniakhoudende lucht, voor verbeterde warmteafvoer? Carpento: Betuwse slaapkamer ruftlucht | |
| | |
| | #657 (permalink) |
| nog een probleempje, ik heb nu die pinnetjes eruit, maar ik denk dat je die niet zo in een t-molex kunt stoppen, nu is mijn probleem, hoe wel ? ik heb hierdoor al eentje gesloopt moet je die pinnetjes eraf halen ofzo ?
| | |
| | #659 (permalink) |
| Geregistreerd: 27 november 2004
| Een blowhole maken in een echte spiegel, het kán: ![]() ![]() Maar het kost wel veel tijd :P En de afwerking is niet helemaal top maar glas vijl je niet zomaar eventjes bij Er komt overigens nog wel een redelijk verhullende fanguard overheen, een zelfgemaakte vanzelfsprekend :P
__________________ Those were the times... |
| | |
|
| « vraagjes
|
Nieuwe Case kopen » |
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Het Grote LOL Topic (deel 7) | Thadeez | Area 1337 | 621 | 26-06-2004 09:36 |
| Het Grote Kleine JunkModjes Topic - Deel 3 | the widow maker | Casemod Junkies | 573 | 11-06-2004 16:12 |
| Het Grote Kleine JunkModjes Topic | Deel 2 | The_Resetter | Casemod Junkies | 570 | 11-02-2004 18:51 |
| Het Grote Kleine JunkModjes Topic | Post Al Je Kleine Modjes | Hermanator | Casemod Junkies | 437 | 15-10-2003 17:57 |
| Het Grote 1337 JunkModjes Topic | Post Al Je Kleine Modjes | the widow maker | Area 1337 | 6 | 5-09-2003 13:12 |