| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #631 (permalink) |
| Administrator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Er zijn hele leuke IC's waarmee je op relatief eenvoudige wijze een aantal temperatuursensors aan je PC kan hangen die door MBM5 of Speedfan uitgelezen kunnen worden. Als je een van die sensors in een vat bier hangt kan je prima de temperatuur van het bier meten :P Probleem is echter wel dat het vaak hele kleine SMD-chips zijn die bijna niet te solderen zijn!
__________________ [CiP] Industrial Demolition Carpento's visie op waterkoeling.. Carpento: ik koel mn antieke systeempje wel met boerenlucht Demoniac: amoniakhoudende lucht, voor verbeterde warmteafvoer? Carpento: plattelandse slaapkamer ruftlucht |
| | |
| | #632 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 augustus 2006 Locatie: Weert
| Ik heb ooit van vellemal een digitale thermometer in elkaar gefanst. Misschien is het een optie om in een 12-fles krat een koelinstallatie te maken voor een fles bier:P met terugkoppeling naar de pc natuurlijk ![]()
__________________ Asus P5PL2 | Intel 940D @ 3,6GHz | 2048MB DDRII | 6800XT Zalman cooled | 540GB total disk | 2x Samsung 940NW |
| | |
| | #636 (permalink) |
| Geregistreerd: 31 december 2006
| Blauwe fans, blauwe LED in monitor, rode in muis. Wat hoort hier niet thuis? Jawel jawel, ledje in m'n muis even omgesoldeerd in een blauwe. Muco had alleen vrij zwakke (2200mcd) en ik zat meer te denken aan het dubbele. Maar goed, dan doen we die maar en zie hier het resultaat: ![]() Doet 't prima en staat véél gaver. ozzie |
| | |
| | #639 (permalink) | |
| Geregistreerd: 27 november 2004
| Citaat:
Men neme de buitenkant van een oude CD-romdrive, twee stukjes aluminium, en de nodige creativiteit: ![]() ![]() ![]() ![]()
__________________ Those were the times... | |
| | |
| | #642 (permalink) | |
| Geregistreerd: 7 maart 2006 Locatie: Roden
| Citaat:
Maar in jouw geval moet je wel over een kapotte cdspeler beschikken, maar aangezien die dingen redelijk vaak kapot gaan... (de laser tenminste)In ieder geval is het een origineel idee. ![]()
__________________ Mijn case is TOOL-LESS, elke keer wanneer ik erin sleutel raak ik gereedschap kwijt | |
| | |
| | #644 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 maart 2007 Locatie: De Lier
| Hallo, ik ben nieuw hier. Ben maar eens gaan lurken op zoek naar inspiratie, en die heb ik uiteindelijk gevonden in mijn eigen budget ![]() Aangezien ik een 0 euro mod ook een soort van junkmod vind post ik hier maar alvast mijn plannetjes e.d. Ik maak volledig gebruik van gereedschap en materiaal wat ik zélf al heb. Heb zojuist een oude kast volledig ontleed met als resultaat de moederbord plate, 2.5" brackets en 3.5" brackets, twee egale zijpanelen (geen idee of die van pas gaan komen) en een berg rotzooi. Dit allemaal met een GRATIS multitool gedaan! (Ja ook de popnagels!) |
| | |
| | #645 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 augustus 2006 Locatie: Weert
| Dan zul je toch waarschijnlijk geld moeten gaan uitgeven, voor ducttape :P
__________________ Asus P5PL2 | Intel 940D @ 3,6GHz | 2048MB DDRII | 6800XT Zalman cooled | 540GB total disk | 2x Samsung 940NW |
| | |
|
| « vraagjes
|
Nieuwe Case kopen » |
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Het Grote LOL Topic (deel 7) | Thadeez | Area 1337 | 621 | 26-06-2004 09:36 |
| Het Grote Kleine JunkModjes Topic - Deel 3 | the widow maker | Casemod Junkies | 573 | 11-06-2004 16:12 |
| Het Grote Kleine JunkModjes Topic | Deel 2 | The_Resetter | Casemod Junkies | 570 | 11-02-2004 18:51 |
| Het Grote Kleine JunkModjes Topic | Post Al Je Kleine Modjes | Hermanator | Casemod Junkies | 437 | 15-10-2003 17:57 |
| Het Grote 1337 JunkModjes Topic | Post Al Je Kleine Modjes | the widow maker | Area 1337 | 6 | 5-09-2003 13:12 |